ورزش 11 - دو تیم پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند.این دیدار از ساعت 20:00 در ورزشگاه تختی جم آغاز شد.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می باشد:

پارس جنوبی جم

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، محسن بنگر، میثم نقی زاده، امیر میربزرگی، هادی میرجوان، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد ستاری، روح الله سیف اللهی و سعید محمد فرد

سپاهان اصفهان

پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کیانی، سجاد شهباز زاده، بختیار رحمانی، مهرداد محمدی و استنلی سوارز

پارس جم از همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کرد و عماد میر جوان در دقیقه 3 موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. شاگردان قلعه نویی پس از دریافت این گل حملات زیادی را انجام دادن و توانستند در دقیقه 27 توسط ایران پوریان بازی را به تساوی بکشند. در ادامه شاگردان تارتار روی دروازه سپاهان موقعیت هایی را ایجاد کردند که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و روح الله سیف توانست 2_1 پارس جم را در نیمه اول پیروز کند.

در نیمه دوم سپاهان برای فرار از شکست حملات زیادی انجام داد و فشار را بر روی دروازه پارس جم بیشتر کرد اما خط دفاع و گلر پارس جنوبی خوب عمل می کردند تا این که در دقیقه 95 محمد کریمی توانست سپاهان را به گل برساند و امیر قلعه نویی و تیمش دست خالی به اصفهان باز نگردد.