به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پنجشنبه شب در پایان مسابقه فوتبال پارس جنوبی جم و سپاهان اظهارداشت: بازی خوبی ارایه کردیم و حقمان پیروزی پرگل در این مسابقه بود.

وی با اشاره به وضعیت بازی بیان کرد: در بازی که ما موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم و حریف موقعیت چندانی نداشت دو گل دریافت کردیم و عدالت داوری هم در این مسابقه رعایت نشد و پنالتی اصلا صحیح نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در مسابقه قبل هم پنالتی ما دیده نشد، خاطرنشان کرد: اگر این صحنه پنالتی بود خودم می‌گفتم ولی اصلا پنالتی صحیح نبود.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم تیم خوبی است،‌ ادامه داد: انتظار داریم کارشناسان داوری نیز قبل از اینکه در مورد صحنه‌ها اظهار نظر کنند به خوبی بازی را ببینند.

قلعه نویی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان سپاهان اظهار داشت: همه دیدند که بازیکنان ما تا آخرین دقیقه بازی جنگیدند و موقعیت‌های بسیار خوبی را خلق کردند که می‌توانستیم با نتیجه شش بر دو به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه عدالت به خوبی در این مسابقه در دو مورد رعایت نشد، اضافه کرد: یکی از مسائل داوری راضی نیستیم و یکی هم موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به خبرنگاری که گفته بود داور در چند صحنه به سود سپاهان سود زده است، بیان کرد: این دو موردی که گفتید کرنر و خطا هر دو مورد صحیح بود و داور اشتباه نکرد.

وی با بیان اینکه مهدی تارتار تیم خیلی خوبی را درست کرده و حالا حالاها در لیگ ماندگار است، ادامه داد: شهر جم استانداردهای لازم از نظر فرودگاه، هتل و . . . را ندارد و باید امکانات فراهم شود. امکانات و هتل و غذای خوبی برای ما تهیه شد که جای تشکر دارد.

قلعه نویی در واکنش به اینکه تارتار سیستم بازی تیم ملی را در پارس جنوبی بازی می‌کند، گفت: روش کی‌روش روش بدی نیست اما پارس جنوبی دفاعی بازی نمی‌کند و گردش توپ خوبی دارد و این تیم را دوست دارم.