ورزش 11 - تیم فوتبال تاتنهام در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، مهمان واتفورد بود که در پایان با نتیجه دور از انتظار 2-1 شکست خورد.
در این دیدار که واتفوردی‌ها با یک گل به خودی باعث شد تا از حریف عقب بیفتد با تلاش‌های بازیکنان این تیم موفق شدند توسط تروی دینی و کریک کتکارت دو گل به تاتنهام بزند و بازی باخته را با برد عوض کند.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اسپرزها در خصوص باخت شب گذشته تیمش اظهار داشت:

دو گل با اشتباه فردی خودمان دریافت کردیم که این برایمان بسیار دردآور بود. در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و به نظر می‌رسیدیک بازی دوستانه است. بسیار ناراحتم که روند پیروزی‌هایمان قطع شد و نتوانستیم در این دیدار برنده از بازی خارج شویم. به طبع کسی مدعی خواهد بود که عملکرد خوبی داشته باشد. به هر حال این دیدار به پایان رسیده است و تمام مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم.


پوچتینو در ادامه افزود:

باید به خود مسلط باشیم تازه اول لیگ است و می‌توانیم در بازی‌های بعدی خود جبران کنیم. لیگ جزیره از حساسیت بالایی برخوردار است. پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد روحیه بالایی پیدا کرده بودیم اما در بازی با واتفورد نمی‌دانم چه چیزی رخ داد که نتوانستیم از این دیدار امتیاز کسب کنیم.
پیش از بازی به شاگردانم گفته بودم که خشن و جدی مقابل حریف بازی کنند و آنها را دست کم نگیرند اما گفته‌ها من را جدی نگرفتند. البته فرد اصلی که اشتباه بیشتر را انجام داد من بودم و باید بهتر تیم را ارنج می‌کردم.

واتفورد - تاتنهامواتفورد - تاتنهام