ورزش 11 - در حساس ترین دیداز از روز اول، اولین دوره لیگ ملت های اروپا دو تیم آلمان و فرانسه در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف یکدیگر رفتند. مربیان دو تیم از ترکیبی متشکل از بازیکنان اصلی خود برای جدال مقابل یکدیگر استفاده کردند:

ترکیب آلمان: نویر، هوملس، بواتنگ، گینتر، کیمیچ، رودیگر، کروس، گورتسکا، مولر، رویس، ورنر

ترکیب فرانسه: آرئولا، هرناندز، اومتیتی، واران، پاوارد، پوگبا، کانته، گریزمان، ماتوئیدی، امباپه، ژیرو

این دیدار با برخوردهای فیزیکی و شدید بازیکنان در همان ابتدای بازی آغاز شد اما رفته رفته دو تیم با احتیاط بیشتری بازی را پیگیری کردند و به محک زدن یکدیگر پرداختند تا نیمه اول شاهد یک بازی کم فشار از دو تیم باشیم. تنها نقطه عطف این دیدار در نیمه اول حرکات دیدنی کیلیان امباپه مقابل مدافعان آلمان بود.

گریزمان - ورنرگریزمان - ورنر

با شروع نیمه دوم هیجانی وصف ناشدنی به بازی دو تیم تزریق شده بود و شاهد یک بازی کاملا متفاوت بودیم. آلمان و فرانسه در چند صحنه خطرات بزرگی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در این میان تیم ملی آلمان با تکیه بر کار تیمی فرانسه را تحت فشاری عجیب قرار داده بود و توانست موقعیت های عالی و فراوانی را بر روی دروازه خروس های قهرمان جهان ایجاد کند که در نهایت با سد بزرگی به نام آلفونسو آرئولا دروازه با تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن روبرو می شد.

آلفونسوو آرئولاآلفونسوو آرئولا

آلفونسو آرئولا با درخشش در این بازی برای هوگو لوریس و مانداندا دروازه بان های اول و دوم تیم ملی فرانسه خط و نشان کشید و حضور خود را به عنوان رقیبی قدرتمند برای آن ها در بازی های آینده خروس ها اعلام کرد.