ورزش 11 - آث میلان در هفته چهارم سری آ باید در زمین کالیاری به مصاف این تیم برود. گنارو گتوزو سرمربی روسونری در مصاحبه پیش از این دیدار در مورد بازیکنان جدید و مصدوم این تیم و دیدارهای آینده میلانی ها پاسخگوی خبرنگاران بود.

باید دیدار با رم را به فراموشی بسپاریم و تمرکزمان فقط بر روی دیدار با کالیاری باشد. باید تا دقیقه 90 خود را در جریان بازی قرار دهیم زیرا یک لحظه غفلت پشیمانی بزرگی را برای ما به همراه خواهد آورد. دوناروما در کنار رینا تجربیات بسیار زیادی را خواهد آموخت و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

کالدارا بازیکن بسیار حرفه ای است که باید با تمرین کردن با دیگر بازیکنان هماهنگ شود. در دیدار با کالیاری مشکلاتی خواهیم داشت که باید از سد آن ها بگذریم. در 3 هفته 7 دیدار انجام خواهیم داد و با توجه به ترکیب بسیار خوبی که در اختیار داریم این اتفاق به هیچ وجه من را نگران نخواهد کرد. در مورد بازیکنان مصدوم مطمئن باشید جانشینان آن ها بسیار عالی کار خواهند کرد.

در خط حمله نبود کوترونه ما را آزار نخواهد داد زیرا می توانیم با سیستم های مختلفی بازی خود را ادامه دهیم. بیلیا نیز جانشینان خوبی مانند برتولاچی و مائوری را دارد که هر کدام می توانند به تیم کمک های فراوانی را داشته باشند. بارلا بازیکن بسیار جوانی است که نامی برای خود دست و پا کرده است و از اینکه او این چنین پیشرفت داشته بسیار خوشحالم. به خاطر داشتن بازیکنانی با کیفیت به نقل و انتقالات زمستانی هیچ فکری نمی کنیم.