به گزارش وبسایت نود، بعد از خوردن هفت گل در سه مسابقه ابتدایی لیگ برتر، حالا یونایتد در بازی های اخیرش با حضور اسمالینگ و لیندلوف در مرکز خط دفاع شرایط بهتری را تجربه کرده و در عین حال توانسته سه برد را به دست آورد، با وجود عملکرد بهتر در خط دفاع، مورینیو این پیشرفت را متوجه دو مدافع مرکزی تیمش نمی داند:

نمی خواهم از بازیکن خاصی در خط دفاع نام ببرم، تیم اکنون فشرده تر، مستحکم تر، با روحیه تر، با هماهنگی بیشتر و همدلی و ارتباط بهتر کار می کند. تمام پیشرفت ها رقم خورده و نتایج خوب هم اعتماد به نفس را به بازیکنان برگردانده است. در کل به عنوان یک تیم پیشرفت کرده ایم، نمی خواهم بگویم که پیشرفت مان را مدیون یک یا دو بازیکن خاص هستیم، نمی خواهم فقط به زوج اسمالینگ و لیندلوف اشاره کنم و بگویم این دو پیشرفت را در خط دفاع رقم زده اند. تیم در حال بهتر شدن است و این دو هم بخشی از این تیم در حال پیشرفت هستند.

مورینیو در مورد استراحت دادن به دالوت در بازی با وولوز گفت:

می خواهم این جوان 19 ساله را سرحال نگاه دارم، او فردا مقابل وولوز بازی نمی کند. ولی روز سه شنبه مقابل دربی کانتی بار دیگر به میدان خواهد رفت. او در فرآیند تطبیق با بازی برای یونایتد است. بازی کردن برای یونایتد برای یک جوان 19 ساله آسان نیست. آن هم جوانی که از کشور دیگری آمده و از مصدومیتی بازگشته است.