ورزش 11 - پدیده مشهد همچنان می تازد و تمامی موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی خود برمی دارد، یحیی گل محمدی استاد بلامنازع کار کردن با جوانان و ساختن مدعیان با کم ترین بودجه و ابزار ممکن حالا رویای بزرگ خود را که قهرمانی در لیگ برتر است با مشهدی ها دنبال می کند.

تراکتورسازی به تازگی جان توشاک سرمربی خود را از دست داده است و باید تحت هدایت محمد تقوی مربی که با حمایت های گسترده هواداران و البته کادر مدیریتی روبرو است پای به مشهد بگذارد! در مشهد امتیاز گرفتن از پدیده این روزها دیگر بدل به امری غیر ممکن است، اما حضور ستارگان باتجربه و انگیزه های فراوان تی تی ها پس از حذف از رقابت های جام حذفی ایران عملا به آنها انگیزه ای دو چندان داده است تا با از پیش روی برداشتن صدر نشین جدول خود را به چرخه مدعیان بازگردانند، فرصتی که در بهترین شرایط ممکن برای آنها بوجود آمده است تا از این روزهای بحرانی بتوانند فاصله بگیرند.

بازیکنان تراکتورسازیبازیکنان تراکتورسازی

نبرد های دو تیم در این سال ها حاکی از اعداد و ارقامی عجیب از برتری پدیده برابر تراکتورسازی است! چرا که در 10 تقابل این دو تیم، مشهدی ها توانسته اند 5 پیروزی و 3 تساوی را حاصل کنند تا سهم تراکتورسازی فقط 2 پیروزی باشد، هرچند که پیروزی 3_0 تراکتوری ها در خانه پدیده در فصل گذشته می تواند نکته ای امید بخش برای قرمز های پرستاره باشد.

از طرفی دیگر اگر محمد تقوی بتواند تراکتورسازی را در این فرصت مهم به ساحل امن برساند احتمالا خواهد توانست نظر مثبت کادر مدیریتی را به سوی خود جلب کند و تا پایان فصل عهده دار هدایت تیم تراکتور باشد؛ هرچند که کار او به لحاظ روانی بسیار سخت خواهد بود، چرا که این روزها صحبت هایی از حضور برترین مربیان جهان همچون روبرتو کارلوس و لوران بلان در تبریز است!

بازیکنان پدیدهبازیکنان پدیده

راس ساعت 19 یکشنبه عصر سوت جدال جذاب مدعیان لیگ برتر فصل 97/98 به صدا درخواهد آمد تا تکلیف دیگر مدعیان نیز روشن شود؛ در این مقطع بسیاری از قدرت ها خواهان برتری تراکتورسازی و غلبه بر پدیده هستند، چرا که با متوقف شدن پدیده فاصله ها برای فتح صدر جدول توسط مدعیان کاملا از بین خواهد رفت!