ورزش 11 - دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا بین تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران به میزبانی باشگاه قطری برگزار خواهد شد. پرسپولیس با شکست الدحیل قطر و السد با شکست استقلال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به این مرحله رسیدند.

اوسوالدو فریرا سرمربی السد در کنفرانس قبل از بازی اظهار کرد :

به هواداران پرسپولیس که برای حمایت تیم خود به اینجا سفر کرده اند خوش آمد می گویم و می دانم در کشور قطر نیز آنها هوادارن زیادی دارند . بازی بسیار مهمی در پیش داریم و همه تیم های قطری آرزوی پیروزی السد را دارند و همه ما برای شکست پرسپولیس متحد و یک دل هستیم. از نظر روحی و روانی و استقامت بدنی کاملا آماده بازی هستیم.

اگر بتوانیم به فینال برسیم حرکت بزرگ و به یاد ماندنی را در فوتبال قطر به ثبت خواهیم رساند. از هواداران خود تقاضا و انتظار داریم که به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم با کمک آنها، مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم و آنها را شاد کنیم. بازی با پرسپولیس دو نیمه دارد که فردا نیمه اول آن است و نیمه دوم آن در تهران است. استرس و فشاری روی تیم ما نیست چون تجربه حضور در این مرحله را قبلا داشتیم. دیدار بسیار مهمی با پرسپولیس داریم و شوق رسیدن به فینال انگیزه ما را برای برد در این بازی بیشتر می کند .ما در دور گروهی هم با پرسپولیس هم گروه بودیم اما شرایط این مرحله کاملا متفاوت است.

رمز موفقیت ما گل زدن و گل نخوردن در بازی فرداست تا بتوانیم با خیال راحت تر به بازی برگشت فکر کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.