به گزارش ایلنا، پرسپولیس در یک مصاف سخت امروز باید به مصاف السد برود که این دیدار برای برخی بازیکنان این تیم از اهمیت دوچندانی برخوردار است و آنها تلاش می‌کنند با ارائه‌ی عملکرد درخشان جواب اعتماد برانکو را بدهند.

یکی از این بازیکنان آدام‌همتی است. نوه‌ی بازیگر بزرگ سینما که دو سالی می‌شود عضو این تیم است و امسال در دیدارهای این تیم حضور پررنگی داشته و کمبود بازیکن در پرسپولیس برای آدام همتی خوش‌یمن بوده و او به عنوان بازیکن تعویضی در اکثر مسابقات به کار گرفته شده است. اوج کار همتی در پرسپولیس و سپیدرود بود جایی که پرسپولیس در مقابل شاگردان علی کریمی به بن بست رسیده بودند و آدام همتی به جای امیدعالیشاه به بازی امد و در لحظات پایانی با یک شوت سرکش سه امتیاز را به ارمغان آورد.

حالا با مصدومیت و محرومیت بازیکنان اصلی پرسپولیس در حساسترین بازی فصل این تیم تا به اینجا شانس به آدام همتی رو کرده تا بتواند شایستگی‌های خود را به همگان نشان داده و ثابت کند اعتماد برانکو ایوانکوویچ به او بی دلیل نبوده است.

همتی در این مسابقه باید در میانه میدان به میدان رود و با هافبک‌های بین المللی تیم السد که سرشار از تجربه و افتخار هستند رقابت کند. باید ببینیم او می‌تواند از این ماموریت سخت به سلامت گذر کند.