ورزش 11 - از هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم آیندهوون هلند در زمین خود میزبان اینترمیلان ایتالیا است. در هفته اول این مسابقات تیم آیندهوون با شکست سنگین 4 بر 1 مقابل بارسلونا در قعر جدول این گروه قرار دارد.در مقابل اینتر میلان بازی هفته اول خود را مقابل تیم قدرتمند تاتنهام با نتیجه 2 بر 1 در خانه پیروز شد.

در کنفرانس خبری پیش از بازی مارک فن بومل اظهار داشت :

وقتی در مقابل تیمی از ایتالیا بازی می کنید معمولا جزییات است که تعیین کننده است. وقتی در مقابل تیمی از ایتالیا بازی می کنید احساس می کنید بازی در منترل شماست اما ناگهان با حملات مهلک تیم حریف مواجه می شوید و اعتقاد دارم تیم های ایتالیایی معمولا با بردهای خفیف و گم گل اجین شده اند و خیلی کم پیش می آید پرگل به پیروزی برسند و این دلیل صحبتم مبنی بر تعیین بازی در جزییات ، مقابل ایتالیایی هاست.

دوران فوق العاده ای را در ایتالیا داشتم و از بازی کردن برای میلان لذت می بردم به خصوص دربی هایی که مقابل اینتر بازی می کردیم، برای من فوق العاده جذاب بود.خوشحالم که حالا در کسوت سرمربی آیندهوون مجددا مقابل اینتر میلان قرار می گیرم. بعد از دوران حضورم در میلان تا امروز خیلی چیزها تغییر کرده است. اینکه طرفداران ما فکر کنند چون میزباناین بازی هستیم به راحتی می توانیم اینتر را شکست دهیم خیلی عقلانی نیست و کار سختی در پیش داریم. به سختی به لیگ قهرمانان رسیدیم. شاید پیروزی خفیف برای هواداران دلچسب نباشد اما من به برد خفیف هم راضی هستم چون می تواند به صعود ما ازین مرحله کمک کند. قطعا برای برد به میدان می رویم و برایمان فرقی نمی کند مهمان باشیم یا میزبان و برای شکست اینتر تلاش خواهیم کرد.