جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل السد اظهار داشت: پیش بینی یک بازی سخت را داشتیم و خودمان را برای این موضوع کاملاً آماده کرده بودیم. با اعتماد به نفس کامل وارد زمین شده بودیم و رفته بودم تا با دست پر از زمین خارج شویم و به تهران برگردیم و خدا را شکر که مزد زحماتان را گرفتیم و نتیجه راضی کننده‌ای در پایان کسب کردیم.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی بردن در قطر را داشت یا نه، گفت: ما رفته بودیم یک نتیجه خوب بدست بیاوریم و از ابتدا حساب اصلی‌مان روی بازی در تهران و در ورزشگاه آزادی مقابل هوادارانمان بود. بردن السد در قطر کار سختی بود ولی غیر ممکن نبود و هدف ما هم این بود که با بستن راه‌های نفوذ حریف ابتدا به فکر گل نخوردن باشیم و در برنامه بعدی‌مان بود که با استفاده از تک موقعیت‌ها در صورت امکان به پیروزی برسیم و همین هم شد.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به غیبت چند مهره کلیدی و تغییرات زیادی که در ترکیب بود عنوان کرد: نبود بازیکنان کار را سخت کرده بود ولی خدا را شکر نفرات جایگزین هم کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند و جای نگرانی باقی نگذاشتند. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و خصوصاً از نفرات جوان‌تر تیم تشکر می‌کنم که به خوبی توانستند در بازی وظایفشان را انجام داده و کمک کنند.

حسینی با اشاره به غیبت برانکو هم گفت: نبود برانکو هم یکی دیگر از مشکلاتی بود که داشتیم و کار را برایمان سخت کرده بود ولی سایر اعضای کادرفنی بودند و ما را به دقت راهنمایی کردند و ما هم تلاش کردیم در نبود برانکو طوری عمل کنیم که خیالش راحت باشد.

وی در مورد بازی برگشت در ورزشگاه آزادی هم اظهار داشت: همه بازیکنان، کادرفنی و عوامل پرسپولیس دیگر به قدری با تجربه شده‌ایم که از الان خودمان را در فینال نبینیم و به خوبی می‌دانیم کار هنوز تمام نشده و اگر بخواهیم اینطور فکر کنیم در آزادی غافلگیر خواهیم شد. ما باید تلاشمان را برای بازی برگشت بیشتر کنیم و بدانیم کارمان در بازی برگشت حتی سخت‌تر است و به امید خدا با حمایت کامل هواداران و پر شدن ورزشگاه نتیجه خوبی در بازی برگشت خواهیم گرفت و جشن صعود به فینال را برگزار می‌کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد تصمیمات داور مسابقه و اعتراض السدی‌ها گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد داور بازی نظر بدهم ولی تصمیمات اصلی داور در طول 90 دقیقه فکر می‌کنم درست گرفته شد و اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی نداشت.