به گزارش وبسایت نود، در شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018، امشب (چهارشنبه) و از ساعت 20:25 به وقت تهران دو مسابقه برگزار شد که در آن ها پاریسن‌ژرمن به بردی پرگل رسید وشالکه پیروزی ارزشمندی را در خاک روسیه جشن گرفت.

از گروه C پاریسن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان ستاره سرخ بلگراد بود. پی‌اس‌جی در حالی پای به این دیدار می‌گذاشت که در روز نخست 3-2 مغلوب لیورپول شده بود و ستاره سرخ نیز با تساوی بدون گل مقابل ناپولی در خانه، نتیجه ارزشمندی گرفته بود.

توماس توخل 11 بازیکن زیر را در ترکیب ثابت تیمش برای این مسابقه قرار داد:

آرئولا؛ مونیه، سیلوا، کیمپمبه، برنات؛ وراتی، رابیو؛ ام‌باپه، نیمار، دی‌ماریا؛ کاوانی

این مسابقه در نهایت با برتری 5-1 پاریسن‌ژرمن به پایان رسید تا پایتخت نشینان به نخستین برد خود در این فصل از رقابت ها دست یابند. نیمار در دقیقه 20 و از روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه بوریان را گشود. ستاره برزیلی به فاصله دو دقیقه و روی پاس ام‌باپه گل دوم خود و تیمش را نیز به ثمر رساند. ادینسون کاوانی و آنخل دی‌ماریا نیز به ترتیب در دقایق 37 و 42 گل های سوم و چهارم را وارد دروازه حریف صربستانی کردند تا تکلیف مسابقه در همان نیمه اول مشخص شود.

ام‌باپه در دقیقه 70 گل پنجم تیمش را هم به ثمر رساند. ارسال تماشایی نیمار به محوطه جریمه با پاس تک ضرب برنات به دهانه دروازه همراه بود. این توپ بعد از اثر ناقص کاوانی به ام‌باپه رسید و او نیز گلزنی کرد تا هر 4 ضلع مربع تهاجمی پی‌اس‌جی در این مسابقه موفق به گلزنی شده باشند. 4 دقیقه بعد از این گل مارکو مارین بازیکن آلمانی سال های نه چندان دور چلسی و سویا یکی از گل ها را جبران کرد تا اختلاف دوباره به 4 گل برسد.

نیمار در دقیقه 81 هت‌تریک خود را باز هم با یک ضربه ایستگاهی دیدنی کامل کرد تا تابلوی نتایج عدد 6-1 را نشان دهد. این مسابقه در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا پاریسن‌ژرمن اولین پیروزی خود را کسب کرده و 3 امتیازی شود. تیم توماس توخل با 74 درصد مالکیت توپ و خلق 29 موقعیت مسلم گلزنی (در مقابل 4 موقعیت حریف) شب درخشانی را پشت سر گذاشت.

از گروه D نیز لوکوموتیو مسکو میزبان شالکه بود. دو تیم در حالی به دیدار هم می‌آمدند که در هفته اول نتیجه مناسبی کسب نکرده بودند. شالکه در خانه مقابل پورتو متوقف شده بود و لوکوموتیو نیز با 3 گل قافیه را به گالاتاسرای باخته بود.

مسابقه بین این دو تیم در نهایت بابرتری 1-0 شالکه به پایان رسید تا آبی های سلطنتی 3 امتیاز ارزشمندی را در زمین حریف روس کسب کنند. این مسابقه تا دقیقه 88 با تساوی بدون گل در جریان بود تا این که وستون مک‌کنی، هافبک 20 ساله و آمریکایی شالکه روی ارسال کونوپلیانکا از روی نقطه کرنر گلزنی کرد تا شاگردان دومنیکو تدسکو به دومین برد متوالی خود در یک هفته گذشته برسند.

شالکه بعد از 5 شکست متوالی در بوندسلیگا، در ابتدای این هفته ماینتس را شکست داد تا اولین امتیازهای خود را کسب کند و با پیروزی در خانه لوکوموتیو، به نظر می‌رسد معدنچی ها رفته رفته در حال فاصله گرفتن از روزهای سیاه اول فصل هستند. شالکه با این برد 4 امتیازی شد و لوکوموتیو بدون امتیاز در قعر جدول گروه چهارم قرار گرفت.