ورزش 11 - استقلالی ها در هفته گذشته موفق شد در دیداری 120 دقیقه ای نفت مسجد سلیمان را در رقابت های جام حذفی شکست دهد تا با خستگی باقی مانده از راند اول نبرد این دو تیم که سرنوشتشان به یکدیگر گره خورده است، این بار دیدار خود را از هفته ششم لیگ برتر ایران برگزار کنند.

استقلال و نفت مسجد سلیماناستقلال و نفت مسجد سلیمان

پیروزی شاگردان شفر برابر نفتی های تا حدودی روحیه بخش بود، این پیروزی مقطعی می تواند با دبل کردن نفت مسجد سلیمان به تثبیت برسد و استقلالی ها با شرایطی بسیار بهتر در تورنمنت های باقی مانده فصل حاضر شوند و به ادعای خود مدیران این باشگاه بحران زدایی کنند!

در این ماجرا اما و اگر های بسیاری وجود دارد؛ یکی از نگران کننده ترین اما و اگر های این روزهای استقلال عدم نتیجه گیری در تقابل دومشان برابر نفت مسجد سلیمان است! چرا که آنها در نبرد جام حذفی به سختی توانستند این تیم را از پیش روز بردارند و با توجه به شرایط آب و هوایی و جو حاکم بر استادیوم که شدیدا ضد آبی هاست، نتیجه گیری باز هم یک چالش بزرگ است.

استقلال و نفت مسجد سلیماناستقلال و نفت مسجد سلیمان

علیرضا مرزبان مربی شگفتی هاست و می تواند از دل بحران ها سربلند خارج شود؛ اما این ماجرا در ارتباط با شفر و مهره های این روزهایش صدق نمی کند! پرویز مظلومی و مجتبی جباری با ورود خود به باشگاه استقلال زنگ خطر را عملا به صدا درآورده اند تا وینفرید کاملا تمرکزش را از دست بدهد! به هر حال پیروزی برابر نفت یک اتفاق نیست! بلکه یک دستور برای بقا است، چرا که در غیر این صورت استقلال با شفر دست خداحافظی خواهد داد!