ورزش 11 - دو تیم سپاهان و نساجی مازندران در یک بازی جذاب در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که ترکیب ابتدایی دو تیم به شرح زیر می باشد:

سپاهان:

پیام نیازمند, محمد ایرانپوریان, سعید آقایی, عزت الله پورقاز, خالد شفیعی, مهدی کیانی, ولادیمیر کومان, سجاد شهباززاده, مهرداد محمدی ,کیروش استنلی و ساسان انصاری

نساجی مازندران:

حامد لک، جورجی ولسیانی، حامد شیری، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، محتبی ممشلی، احمد عبداله زاده، محمد میری، محمد آبشک، علی شجاعی، رحمان جعفری

نیمه نخست این مسابقه با حملاتی از سوی سپاهان آغاز شد و خیلی زود در همان دقیقه 5 کی روش استنلی موفق شد گل اول اصفهانی ها را به ثمر برساند. در ادامه نساجی مازندران نیز به بازی برگشت و سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه در دقیقه 26 سجاد شهباززاده نا خواسته دروازه خودی را باز کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم شاگردان قلعه نویی به دنبال زدن گل پیروزی بخش خود بودند اما با دفاع یکپارچه نساجی روبرو شدند، همچنین ضد حملات حریف نیز خطرناک بود و به این ترتیب دو تیم در زدن گل پیروزی بخش نا موفق بودند تا در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان برسد و کار به وقت های اضافه برسد.

وقت اضافه اول با احتیاط از سوی دو تیم آغاز شد و تک حملاتی را به روی دروازه یکدیگر داشتند اما نا موفق بودند و در کل توپ و میدان در اختیار شاگردان قلعه نویی بود. نیمه دوم وقت های اضافه با حملات پیاپی از سوی سپاهان همراه بود اما مدافعان پدیده به خوبی تمامی توپ ها را دفع کردند تا در نهایت کار به ضربات پنالی بکشد.

در ضربات پنالتی تیم فوتبال سپاهان با نتیجه بر شد