به گزارش وبسایت نود، در نخستین بازی از مسابقات روز یکشنبه هفته هشتم لیگ برتر، فولام در ورزشگاه خانگی خود، کریون کاتج از ساعت 14:30 به وقت تهران میزبان آرسنال بود که این دیدار در نهایت با برتری5-1 آرسنال به پایان رسید.

پل تیرنی قضاوت این مسابقه را به عهده داشت. 25401 تماشاگر نیز از نزدیک این بازی را دنبال می‌کردند.

دو تیم با این ترکیب پای به میدان گذاشتند:

فولام (3-4-3):

بتینلی؛ اودوی، ریم، لو مرچاند؛ کریستی، آنگیسا، سری، سسنیون؛ ویتو، میتروویچ، شورله

آرسنال (1-3-2-4):

لنو، بیرین، هولدینگ، موستافی، مونرئال؛ توریرا، ژاکا؛ ولبک، مختیاریان،ایووبی؛ لاکازت

گل اول این مسابقه را بازیکنان آرسنال در دقیقه 29 به ثمر رساندند. ایووبی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه مونرئال را صاحب توپ کرد. ارسال تک ضرب مدافع اسپانیایی به لاکازت رسید و او نیز با کنترل توپ و چرخش، ضربه خود را دور از دستان بتینلی به سمت راست دروازه زد تا آرسنال از همشهری خود پیش بیفتد.

فولام قبل از پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند. پاس ویتو در بین مدافعان آرسنال شورله را با لنو تک به تک کرد و مهاجم آلمانی نیز با ضربه ای چیپ، به زیبایی دروازه لنو را در دقیقه 44 باز کرد تا شاگردان اسلاویشا یوکانوویچ بازنده به رختکن نروند.

آرسنال در نیمه دوم خیلی زود و در دقیقه 49 به گل دوم رسید. توپ سرگردان در زمین فولام با ضربه سر ولبک در نزدیکی های محوطه جریمه به لاکازت رسید تا او بی درنگ با یک شوت گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه فولام کند.

شاگردان اونای امری در دقیقه 68 و روی یک کار تیمی کم نظیر گل سوم را هم زدند. حرکت در میانه میدان به وسیله لاکازت آغاز شد. توپ به بیرین رسید و او نیز پشت محوطه مخیتاریان را صاحب توپ کرد. بازیکن ارمنی در سمت چپ محوطه جریمه اوبامیانگ را به توپ رساند و ارسال اوبا با ضربه تماشایی پشت پای آرون رمزی همراه شد تا بازیکن ولزی که تنها چند ثانیه قبل به میدان آمده بود، اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند. به این ترتیب گل و پاس گل به نام تعویضی های امری در نیمه دوم ثبت شد.

اوبامیانگ خود گل چهارم را در دقیقه 79 به ثمر رساند. مخیتاریان با ارسال تماشایی خود به سمت راست بیرین را صاحب توپ کرد. ارسال بیرین به داخل محوطه جریمه با کنترل و سپس چرخش اوبامیانگ همراه شد و مهاجم گابنی مشابه گل لاکازت در نیمه اول، گل چهارم تیمش را زد.

اوبامیانگ در نخستین دقیقه از وقت های اضافی مسابقه گل پنجم را هم زد. پاس آرون رمزی در بین مدافعان با فرار اوبامیانگ همراه بود و در نهایت ضربه پای راست او دور از دستان بتینلی به تور دروازه فولام چسبید تا مهاجم تعویضی آرسنال در این بازی دو گله شود. این گل نیز به دست تعویضی های امری ساخته شد.

بازی در نهایت با برتری 4-1 آرسنال به پایان رسید تا توپچی ها با کسب ششمین برد متوالی 18 امتیازی شده و موقتا به رده سوم جدول صعود کنند. فولام نیز با این شکست در همان امتیاز 5 باقی ماند تا در رده هفدهم، تنها یک رده تا منطقه خطر فاصله داشته باشد.