ورزش 11 - تیم های ایران و بولیوی در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم از ترکیب 11 نفره خود برای تقابل با یکدیگر ستفاده کردند.

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس،‌ مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی بولیوی:

ویسکارا، هاکوئین لوئیز، خوان گابریل، خوزه مانوئل، ریبرا اسکار، وایار دیگو، اروین، لیونل جاستینانو، هنری واکا، رودی کاردوزو، ژلیبرت الوارز.

این دیدار در ابتدا همان طور که انتظار می رفت با مالکیت توپ از سوی بازیکنان ایران آغاز شد و در همان 2 دقیقه اول، ایران موفق شد خطری بسیار جدی را بر روی دروازه بولیوی ایجاد کند که توپ با ارسال سامان قدوس از روی یک ضربه شروع مجدد و با ضربه سر مهدی طارمی به تیر افقی دروازه بولیوی برخورد کرد.

در ادامه بازیکنان ایران سعی داشتند با صبر و حوصله خود را به دروازه تیم سبز پوش میدان برسانند و سرانجام توانستند در دقیقه 17 به گل اول خود برسند. ارسالی که از منطقه چپ خط دفاعی بولیوی انجام شده بود با ضربه سر علیرضا جهانبخش و عکس العمل دروازه بان بولیوی همراه شد که در برگشت خود جهانبخش با بغل پای چپ توپ را به تور دروازه این تیم رسانید تا ایران با یک گل از رقیب آمریکای جنوبی خود جلو بیافتد.

در ادامه مجددا این ایرانی ها بودند که حملات خود را بر روی دروازه بولیوی ادامه دادند و توانستند به گل دوم خود در دقیقه 30 برسند اما این گل توسط کمک داور دیدار آفساید اعلام شد تا امید بازیکنان بولیوی برای کسب نتیجه تساوی همچنان پا بر جا باشد.

گزاش تکمیلی تا لحظاتی دیگر ...