به گزارش وبسایت نود، با کسب پیروزی 1-0 مقابل هادرزفیلد، لیورپول توانست هفتمین برد فصلش را بدست آورد تا همچنان قدم به قدم با منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر پیش برود.

در آخرین مسابقه شنبه شب از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، هادرزفیلد قعر جدولی میزبان لیورپول بود. هادرزفیلد که در این فصل تنها سه امتیاز گرفته، به دنبال امتیاز گرفتن از تیم کلوپ در این بازی خانگی بود. از طرفی قرمزها که در چهار مسابقه قبلی شان بردی را کسب نکرده بودند، به دنبال پایان دادن به روند بدون برد خود بودند.

در دقیقه 24 لیورپول موفق شد روی حرکت صلاح به گل برسد. یک کار تیمی به شکیری ختم شد، او در محوطه جریمه صلاح را صاحب توپ کرد و ضربه زمینی این بازیکن با پای راست به زاویه مخالف رفت و منجر به گل اول بازی شد. به این ترتیب صلاح دوباره پایش به گلزنی باز شد.

در ادامه لیورپول هر چند آن تیم هجومی همیشگی نبود ولی در کنترل بازی و حفظ برتری خوب عمل کرد. به نظر می رسد در این فصل، تیم کلوپ راه بردهای اقتصادی و کسب برد به هر قیمت را یاد گرفته و همچون گذشته در بردن تیم های میان و پایین جدولی دچار مشکل نیست.

در نهایت لیورپول با این برتری، بالاتر از چلسی، در رده دوم قرار گرفت. آن ها فقط به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده پایین تر از سیتی هستند.