ورزش 11 - از هفته 3 لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان یوونتوس است. بازگشت رونالدو به اولدترافورد یکی از جذابیت های این بازی به شمار می رود. همچنین تقابل پل پوگبا با تیم سابق خود هم می تواند بر جذابیت های این دیدار اضافه کند.

جورجیو کیه لینی مدافع ملی پوش یوونتوس به عنوان کاپیتان این تیم قبل از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

ناراحت کننده است که هر حرفی در مورد پوگبا زده می شود با آن انتقالش از یووه به منچستر سنجیده می شود. پل پوگبا در میان رشد کرد و به پیشرفت رسی و مثل یک خانواده او را دوست داریم همان طور که او طرز فکری مشابه ما دارد. طبیعی است این دوست داشتن 2 طرفه باشد.

بازی حساس و مهمی را پیش رو داریم. کسب سه امتیاز برای دو تیم بسیار مهم و حساس است. فکر نمی کنم این بازی برای یونایتد حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.این یک بازی در یک استادیوم تاریخی بین تیم هایی است که می خواهند نشان دهند شایسته صدرنشینی در گروه هستند. مقابل تیمی قرار می گیریم که ویترین افتخاراتش سرشار از جام های مختلف است و مربی فوق العاده ای دارند.

دو امتیاز حساس را در مقابل جنوا را از دست دادیم اما ذهنیت ما برد در این بازی بود ولی خب اشتباهاتی در این بازی داشتیم. از بازی هایی که امتیاز از دست می رود درس می گیریم.

بازی فوق العاده ای را در مقابل تیمی پر افتخار در استادیومی استثنایی برگزار خواهیم کرد .آنها مربی با دانش و کاربلدی دارند.