به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی با ارائه یک بازی هجومی، موفق شد در مقابل ساوتهمپتون به برتری پر گل 6-1 برسد تا به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شود. ساوتهمپتون نیز با تحمل ششمین شکست فصل، در جایگاه نازل شانزدهم ایستاده است.

در بازی نخست روز یکشنبه از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه خود پذیرای ساوتهمپتون بود. یاران پپ گواردیولا در این دیدار در همان 20 دقیقه ابتدایی فشار سنگینی روی حریف آوردند و به سه گل رسیدند تا کار تقریباً تمام شود!

دقیقه 6 بود که پاسکاری بازیکنان سیتی پشت محوطه جریمه با نفوذ سانه همراه شد، پاس او در دهانه دروازه با اشتباه هوت همراه شد و گل اول به نام بازیکن میهمان ثبت شد. در دقیقه 12 نفوذ فوق العاده استرلینگ به محوطه جریمه حریف با تعلل بازیکنان میهمان همراه شد، او در دهانه دروازه پاسی خوب را برای آگوئرو فرستاد و این بازیکن کار راحتی برای گلزنی داشت.

شش دقیقه بعد بار دیگر کار تیمی بازیکنان سیتی جواب داد، این بار سانه ساخت و داوید سیلوا با یک ضربه تماشایی سقف دروازه حریف را هدف گرفت تا بازی پیش از دقیقه 20، سه بر صفر شود. اما دقیقه 30 ساوتهمپتون توسط اینگز از روی نقطه پنالتی به گل رسید و یکی از گل های خورده را جبران کرد.

پیش از پایان نیمه اول، سیتی به گل دیگری رسید. این بار آگوئرو مصمم ساخت و استرلینگ با یک بغل پا گلزنی کرد. تا بازی در پایان نیمه اول 4-1 تمام شود.

با شروع نیمه دوم، سیتی بیشتر حفظ توپ کرد و سعی در کنترل بازی داشت ولی در عین حال به دو گل دیگر هم رسید. دقیقه 67، بار دیگر آگوئرو در نقش سازنده ظاهر شد و ضربه بغل پای استرلینگ بازی را 5-1 کرد و در نهایت در دقیقه 91 بود که استرلینگ بار دیگر در نقش پاسور خودنمایی کرد و این بار سانه با یک ضربه دقیق بازی را 6-1 کرد.

به این ترتیب سیتی با این برد پر گل و تفاضل گل فوق العاده 29 و امتیاز 29، صدرنشین مقتدر لیگ جزیره است.