ورزش 11 - از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و کریستال پالاس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان به برتری دست یافت.
دو تیم با ترکیب زیر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند:
چلسی: کپا آریزابالاگا- آنتونیو رودیگر- داوید لوئیز- سزار آزپیلیکوئتا- مارکوس آلونسو- انگولو کانته- جورجینیو- راس بارکلی- ویلیان- پدرو- آلوارو موراتا
کریستال پالاس: وین هنسی- جیمز تامکینز- ممدو ساخو- آرون ون بیساکا- پاتریک ون آنهولت- اندروس تاونسند- شیخو کویاته- لوکا میلیوویچ- جیمز مک آرتور- مکس مایر- ویلفرد زاها
با آغاز نیمه اول آبی‌های لندن کار را هجومی شروع کردند و موفق شدند در دقیقه 32 توسط موراتا به گل اول برسند تا در نهایت این دیدار در نیمه اول با همین تک گل به پایان برسد تا دو تیم با استراحت 15 دقیقه‌ای مهیای نیمه دوم شوند.
با شروع نیمه دوم تیم میهمان آمده بود تا گل تساوی را به ثمر برساند تا با روحیه بهتری به ادامه مسابقه بپردازد؛ البته همینطور هم شد و کریستال پالاس موفق شد توسط تاوسند در دقیقه 53 به گل تساوی دست پیدا کند. اما این پایان کار نبود و این بار تیم میزبان و باز هم توسط موراتا در دقیقه 65 به گل دوم رسید. این گلزنی‌ها ادامه داشت و 5 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 70 پدرو گل سوم را وارد دروازه پالاس کرد.
این دیدار در نهایت با پیروزی شاگردان ساری به پایان رسید.