ورزش 11 - امشب دو تیم منچسترسیتی و ساوت‌همپتون به مصاف هم رفتند که شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه پرگل به پیروزی برسند.
در این دیدار که سیتیزن‌ها به نوعی دروازه میهمان خود را به توپ بستند موفق شدند 6 بار گلزنی کنند و تنها یک گل دریافت کنند. در این بازی بدون شک یکی از بازیکنان تاثیرگذار سیتی رحیم استرلینگ بود که موفق شد دو گل به ثمر برساند و سهم بالایی در این برد داشته باشد.
پس از پیروزی شیرین سیتی، گواردیولا اظهار داشت:

در این دیدار استرلینگ فوق‌العاده بود و او بازیکن بسیار بزرگی است. رحیم همچنان جوان است و می‌تواند به تجارب خود اضافه کند تا به یک بازیکن سطح بالا تبدیل شود. او بازیکنی است که در هر دقیقه از بازی می‌تواند نتیجه را عوض کند و به بهترین بازیکن زمین تبدیل شود. در دیدار مقابل ساوت‌همپتون خوب دفاع کردیم و تنها در یک موقعیت پنالتی دادیم و گل خوردیم.


پپ در ادامه صحبت‌های خود افزود:

صدر جدول قرار داریم و این خوب است، اما تنها این تعیین کننده نیست. ما تنها دو یا سه امتیاز بیشتر از دیگر حریفان خود داریم و باید در دیدارهای بعدی هم به پیروزی برسیم تا دیگر تیم‌ها به ما نرسند. در 20 دقیقه ابتدایی بسیار خوب کار کردیم اما در صحنه‌هایی دچار اشتباه شدیم. خوشحالم که در پایان این ما بودیم که 3 امتیاز را از آن خود کردیم.