ورزش 11 - هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا در بایلادوس با دیدار سلتاویگو برابر رئال مادرید پیگیری شد که این دیدار در پایان با پیروزی شاگردان سولاری خاتمه یافت.

ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:

سلتاویگو
سرخیو، هوگو مایو، رانکالیا، کابرال، یونکا، بلتران، اوکای، مندز، بوفال، یاگو آسپاس، مکسی گومز


رئال مادرید
کورتوا، راموس، ناچو، رگیلون، اودریوزولا، کاسمیرو، کروس، مودریچ، وازکز، بیل، بنزما

رئال مادرید همیشه در زمین سلتا دیدار سختی را پشت سر می گذارد اما این دیدار در نیمه اول کاملا در اختیار کهکشانی ها دنبال می شد. کریم بنزما در دقیقه 23 روی پاس فوق العاده لوکا مودریچ حساب کار را 1-0 کرد. نیمه اول این دیدار کاملا درگیرانه دنبال می شد تا جایی که 4 کارت زرد از جیب داور خارج شد که سهم سلتا 3 و رئال 1 بود.

سولاری در 45 دقیقه نخست بازی رگیلون و کاسیمیرو را به علت مصدومیت تعویض کرد اما موفق شد پیروزی تک گله خود را در نیمه اول حفظ کند.

در نیمه دوم باز هم کهکشانی ها که متحول شده نشان می دادند بازی بهتری ارائه کردند و روی حرکت زیبای کریم بنزما و برخورد توپ با کابرال در دقیقه 56 کهکشانی ها 2-0 پیش افتادند.

در ادامه لحظه لحظه بر فشار سلتا افزوده شد و آنها توسط هوگو مایو در دقیقه 61 موفق شدند یکی دیگر از گل ها را نیز جبران کنند.

رئال مادرید توسط اودریزولا در دقیقه 81 به یک پنالتی رسید که کاپیتان راموس موفق شد بار دیگر با یک ضربه چیپِ زیبا گل سوم لوس بلانکوس را به ثمر برساند.

در دقیقه 93 بازی سبایوس با یک شوت فوق العاده زیبا دروازه سلتا را باز کرد و تنها 50 ثانیه بعد سلتا توسط مندز گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

با این پیروزی در جدول لالیگا رئال با 20 امتیاز در رده ششم قرار گرفت و هنوز 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.