ورزش 11 - در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا دو تیم ایبار و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند.
ترکیب دو تیم در این دیدار به شرح زیر بود:
ایبار: ریسگو، اولیویرا، رامیس، پنا، کوته، اسکالانته، جوردن، اورلانا، کوکورلا، سرجی انریش، کیکه
رئال مادرید: تیبو کورتوا، سرخیو راموس، رافائل واران، مارسلو، آلوارو اودریزولا، تونی کروس، دنی سبایوس، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو، گرت بیل، کریم بنزما
با آغاز نیمه اول دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما برخلاف انتظارها این تیم میزبان بود که موفق شد در دقیقه 16 توسط اسکالانته به گل اول برسد.

با این گل شاگردان سولاری هرچه حمله کردند نتوانستند دروازه حریف سرسخت خود را تهدید کنند و بازی را به تساوی بکشانند تا این دیدار در نیمه اول با همین تک گل به پایان برسد تا دو تیم با استراحت 15 دقیقه‌ای خود را برای نیمه دوم آماده کنند.

ایبار و رئال مادریدایبار و رئال مادرید


با به صدا درآمدن سوت شروع نیمه دوم از سوی داور مسابقه شاگردان سولاری آمده بودند تا با پیروزی در این دیدار به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهند اما هر چه تلاش می‌کردند به توفیقی دست پیدا نمی‌کردند. اما در مقابل تیم میزبان به مانند نیمه اول دوباره گلزنی کرد و گل دوم را انریچ در دقیقه 56 برای تیمش به ثمر رساند.

در حالی که این نتیجه باعث تعجب حتی هواداران ایبار شده بود این تیم دست بردار نبود و گل سوم را هم توسط کیکه در دقیقه 61 به ثمر رساند تا این نتیجه را سنگین‌تر کند.

این نتیجه تا پایان پابرجا بود تا ایبار نوار پیروزی‌های شاگردان سولاری قطع کند و خود به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.