تیم های تاتنهام و چلسی از هفته سیزدهم لیگ انگلیس در ساعت ۲۱ در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۱ به سود تاتنهام تمام شد.

تاتنهام بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۸ روی ضربه آزاد ارسالی اریکسن و با ضربه سر دله آلی به گل رسید. هازارد در دقیقه ۱۴ پس از برخورد با مدافع حریف در محوطهجریمه سرنگون شد اما داور در تصمیمی مشکوک دستور به ادامه بازی داد. تاتنهام تنها ۲دقیقه بعد روی تعلل داوید لوئیز و کپا آریزابالاگا با شوت محکم هری کین از پشت محوطه توانست به گل دوم خودش هم برسد. تیم میزبان در دقایق پایانی نیمه اول می توانست روی یک کار تیمی زیبا توسط سان هیونگ مین به گل برسد اما دروازه بان چلسی با یک عکس العمل درخشان توپ را به بیرون فرستاد.

سان هیونگ مین در دقیقه ۵۴ روی یک حرکت فردی تماشایی موفق شد اختلاف را به سه گل برساند. این بازیکن با عبور از جورجینیو و لوئیز توانست با دروازه تک به تک شود و کپا را شکست دهد. هری کین در دقیقه ۶۸ می توانست دوگله شود اما در عین ناباوری ضربه اش را از دهانه دروازه به بیرون زد. ژیرو که در نیمه دوم به بازی آمده بود در دقیقه ۸۵ با ضربه سر روی سانتر آزپیلیکوئتا توانست یکی از گل ها را جبران کند.

تاتنهام با ۳۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و چلسی هم با ۲۸ امتیاز بهرده چهارم سقوط کرد.

۲۰۳۱