ورزش 11 - تیم فوتبال رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس و تماشایی باید در خانه حریف به مصاف آ‌اس رم بود.
در حالی این دو تیم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کردکه در لیگ‌های خود حال و روز خوشی ندارند و تنها حساب ویژه‌ای روی لیگ قهرمانان باز کرده‌اند. بازی رفت این دو تیم در سانتیاگو برنابئو با نتیجه قاطع 3-0 به سود کهکشانی‌ها به پایان رسیده بود.
پیش از بازی این دو تیم دنی کارواخال در کنفرانس خبری شرکت کرد و سوالات خبرنگاران این چنین پاسخ داد:
مقابل رم چگونه قرار خواهید داد؟

در دیدار قبلی پس از اینکه اودریزولا با مصدومیت روبرو شد من به جای او وارد زمین شدم. هرچند که گرم نکرده بودم و به یکباره وارد زمین شدم اما دچار افت بدنی نشدم. در آن بازی از رفتن به زمین خیلی خوشحال بودم.


زمین مسابقه در چه شرایطی است؟

هنوز چمن ورزشگاه رم را ندیده‌ام و نمی‌دانم شرایطش مناسب است یا نه. به طبع اگر چمن استادیوم خوب باشد بازی هم جذاب خواهد بود.


چرا وضعیت شما در لالیگا خوب پیش نمی‌رود؟

هیچکس نمی‌داند که چه اتفاقی برای تیم افتاده که اگر من می‌دانستم حتما به شما می‌گفتم. در واقع ما دوست داریم در تمام بازی‌های خود به پیروزی برسیم، اما گاهی اوقات شرایط باب میل ما پیش نخواهد رفت. هیچ‌چیز برای ما دیر نشده است و خیلی حرف‌ها برای گفتن داریم که به موقع آن‌ها را در زمین خواهیم زد.


به نظر شما رم چگونه تیمی است؟

رم تیم بسیار خوبی است؛ آن‌ها در فصل پیش تا مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها پیش رفتند و نباید آن‌ها را دست‌کم بگیریم و با قدرت مقابل آن‌ها بازی کنیم.


به نظرت سولاری در تیم تغییراتی را اعمال کرده است؟

دیگر لوپتگی در تیم وجود ندارد و تنها نتیجه برای ما مهم است و نباید بگوییم که خولن بهتر است یا سولاری. قطعا تیم نتیجه نگیرد هرچه زودتر تیم تغییر خواهد کرد. هر روز سانتیاگو سولاری اعتماد به‌نفس ما را بالا می‌برد و قطعا با او به کارهای بسیار بزرگی دست خواهیم زد.


آیا رم به مانند بازی رفت مقابل شما حاضر خواهد شد؟

در واقع آن‌ها در خانه خود بازی می‌کنند و 90 دقیقه به ما فشار وارد خواهند آورد. باید برای این کار راه‌حلی بیندیشیم تا به مشکل نخوریم.