ورزش 11 - شب گذشته تیم های آ اس رم و رئال مادرید در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که شاگردان سولاری توانستند با دو گل در خانه حریف به پیروزی برسند و به عنوان تیم اول گروه به دور بعد صعود کنند. همچنین آ اس رم به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.

اوزه‎‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی ایتالیایی جالوروسی پس از پایان بازی در مورد این دیدار گفت:

جدا از اشتباهات فردی که واقعا ما را اذیت کرد، چند بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم و با تیمی بسیار جوان به مصاف رئال مادرید رفتیم اما با این حال از عملکرد شاگردانم رضایت دارم. ما هر بازی اشتباهات فردی زیادی داریم که نباید اینگونه باشد. هر دفعه من این حرف را می زنم و می گویم نباید تکرار شود اما در هر بازی اتفاق میفتد.

هر بازی روی یک اشتباه مسخره گل می خوریم و بعد تمرکزمان را از دست می دهیم. این مسئله به قدری مرا عصبانی کرده که نمی توانم توصیف کنم. اگر دقت کنید فازیو اولین اشتباه ما را انجام داد، بازیکنی که تجربه بالایی دارد. این که بازیکنان با‌تجربه هم اشتباه می کنند خیلی من را آزار می دهد. بازیکنان جوان تجربه زیادی ندارند و بعضی مواقع دچار اشتباه می شوند اما این حرکات از سوی بازیکنان با‌تجربه قابل قبول نیست.