ورزش 11 - اتلتیکومادرید در هفته 5 لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم موناکو بود که در نهایت موفق شد در یک بازی یکطرفه به راحتی از سد حریف خود بگذرد.

شاگردان سیمیونه در حالی پا به این دیدار گذاشتند که شرایطی کاملا متفاوت نسبت به حریف خود داشتند. اتلتیکو که قبل از این دیدار هم تقریبا صعود خود را قطعی کرده بود، از 4 بازی خود موفق به کسب 9 امتیاز شده بود و در رده دوم جدول قرار داشت در حالی که موناکو تا قبل از این دیدار 1 امتیاز گرفته بود و هیچ شانسی برای صعود نداشت.

نیمه اول:

مطابق انتظارات بازی با حملات اتلتیکو آغاز شد و در حالی که دو تیم هنوز خود را در زمین پیدا نکرده بودند شاگردان سیمیونه موفق شدند دروازه موناکو را در دقیقه 2 باز کنند. البته گل مادریدی ها را بادیاشیله مدافع موناکو به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد.

اتلتیکو مادرید - موناکواتلتیکو مادرید - موناکو

دقیقه 24 آنتوان گریژمان موفق شد گل اول خودش و دوم تیمش را وارد دروازه موناکو کند. شاگردان آنری که عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ قهرمانان این فصل داشته‌اند، بسیار کم اثر و کم خطر ظاهر شدند. نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 به سود مادریدی ها به پایان رسید.

اتلتیکو مادرید - موناکواتلتیکو مادرید - موناکو

نیمه دوم:

نیمه دوم بازی به شدت افت کرد و سرعت بازی نسبت به نیمه اول پایین‌تر آمد. دو تیم قبل از دقیقه 70 هر 3 تعویض خود را انجام دادند.

مهم‌ترین اتفاق نیمه دوم در دقیقه 81 اتفاق افتاد. بعد از برخورد توپ به دست ساویچ مدافع اتلتیکو داخل محوطه جریمه داور با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن، او را از زمین مسابقه اخراج کرد و یک ضربه پنالتی به سود موناکو اعلام کرد. فالکائو که در نیمه دوم به میدان آمده بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه اش را به خارج از چهارچوب زد تا موناکو موفق نشود فاصله را به حداقل برساند.

اتلتیکو مادرید - موناکواتلتیکو مادرید - موناکو

در هفته آخر این رقابت‌ها اتلتیکو مادرید مهمان کلوب پروژ خواهد بود که کوه رضایی بازیکن سابق استقلال را در لیست خود دارد. موناکو هم در خانه میزبان دورتموند خواهد بود.

نهایتا نتیجه 2 بر 0 نیمه اول تا پایان بازی پا برجا باقی ماند تا اتلتیکو مادرید موقتا با 12 امتیاز به صدر جدول برود و منتظر بازی امشب دورتموند مقابل کلوب بروژ بماند.