به گزارش وبسایت نود، دو تیم پیکان و نساجی در حالی به مصاف هم رفتندکه پیکان با شکست در پنج دیدار اخیرش با بحران کامل دست و پنجه نرم می کردو پیش از آغاز این دیدار نیز مجید جلالی نام شش بازیکن را از لیست این دیدار خط زد. نساجی نیز به میانه های جدول رسیده بود و از خطر سقوط خود را دور می دید.هرچند اختلافش با منطقه سقوط ناچیز بودو نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار داشت. در این دیدار تقابل استاد و شاگرد را شاهد بودیم. جواد نکونام سرمربی نساجی پیش از این در پاس تهران تحت نظر مجید جلالی بازی می کرد.

ترکیب پیکان
وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، امیرحسین جدی، ابوالفضل رزاقپور، مگنو باتیستا، محمد خدابنده لو(کوشکی 90)، سامان نریمان جهان(آل کثیر 69)، شاهین ثاقبی(خانزادی 87)، سعید واسعی و محمد قاضی
سرمربی مجید جلالی
ترکیب نساجی
حامد لک، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، محمد آبشک، علی اصغر عاشوری(احمد نور نعیمی 92)، حمیدرضا دیوسالار(ممشلی 79)، سجاد آشوری، جورجی ولسیانی، احمد عبدالله زاده، امید سینک، شاهین مجیدی
سرمربی جواد نکونام

اخطار
خدابنده لو(30) از پیکان
دیوسالار(33) عبدی (83) از نساجی

شرح گل
دقیقه 87:ضد حمله سریع نساجی و ارسال توپ از جناح چپ با ضربه سر مجیدی به زیبایی به زاویه مخلف دروازه رفت و دور از دستان شیخ ویسی به تور چسبید.

با این پیروزی، نساجی هم امتیاز با پیکان 16 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده نهم و زیر این تیم در جدول قرار بگیرد. شاگردان نساجی با این پیروزی بالاخره خود را از ناحیه سقوط کندند و حالا رتبه خود را تک رقمی می بینند.

ویدیو و عکس های تکمیلی به زودی اضافه خواهد شد...