ورزش 11 - از هفتۀ شانزدهم لالیگا اسپانیا دو تیم رئال وایادولید و اتلتیکومادرید مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.
دو تیم در این دیدار با ترکیب زیر در میدان مسابقه حاضر شدند:
رئال وایادولید: ماسیپ، آنتونیتو، کیکو، کالرو، ناچو، کِکو، میشل، روبن آلکاراز، پلانو، سوارز، اونال
اتلتیکومادرید: جان اوبلاک، آریاس، دیگو گودین، ساویچ، فیلیپه لوییز، کوکه، سائول، رودری، کوریا، آنتوان گریزمان، نیکولا کالینیچ
با شروع نیمه اول شاگردان دیگو سیمئونه کار را هجومی آغاز کردند و موفق شدند در همان دقیقه 26 توسط نیکولا کالینیچ دروازه میزبان خود را باز کنند و 1-0 جلو بیفتند.

نیکولا کالینیچنیکولا کالینیچ


با این گل، بازی به گونه‌ای دنبال می‌شد که تیم میزبان به نظر می‌رسید زورش به اتلتی‌ها نمی‌رسد و هر چه می‌زدند به در بسته می‌خورد. این در حالی بود که اتلتی فرصت را غنیمت شمرد و با یک ضد حمله خطرناک صاحب یک ضربه پنالتی شد و در دقیقه 45 مسابقه گریزمان بازی را 2-0 کرد.

آنتوان گریزمانآنتوان گریزمان


این دیدار در نیمه اول، نهایتا با 2 گل اتلتی‌ها به پایان رسید تا با استراحت 15 دقیقه‌ای دو تیم مهیای نیمه دوم شوند.
با سوت نیمه دوم وایادولید آمده بود تا مقابل چشمان هواداران خود دست بسته از زمین خارج نشود و این خیلی طول نکشید و آن‌ها موفق شدند در دقیقه 57 توسط کالرو به گل اول برسند تا نتیجه را به حداقل برسانند.

کالروکالرو

اما این پایان کار نبود و تیم میزبان بازگشت رویایی داشت و روی اشتباه سائول بازیکن اتلتی در دقیقه 63 به نتیجه تساوی 2-2 رسیدند. اما این پایان کار نبود و در حالی که بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد بار دیگر گریزمان در دقیقه 80 گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا در آستانه برد شیرینی قرار بگیرند.

آنتوان گریزمانآنتوان گریزمان


این دیدار در نهایت با پیروزی اتلتی مقابل میزبان خود به پایان رسید تا با این سه امتیاز همچنان در کورس برای کسب قهرمانی باقی بماند.