ورزش 11 - سانتیاگو سولاری هم بالاخره با رئال مادرید روزهای تلخ و کلافه کننده در سانتیاگو برنبائو را تجربه کرد تا او نیز در آزمون بزرگ مادریدیستا‌ها قرار بگیرد و توانمندی خود را به اثبات برساند، مسئله‌ای که تا به این لحظه به هیچ عنوان موفق به رقم زدن آن نشده است.

مادریدی‌ها در دو هفته‌اخیر روزهای بسیار بدی را تجربه کرده‌اند، تساوی در ال مادریگال برابر ویارئال، شکست در خانه برابر رئال سوسیداد و حالا هم تقابل برابر لگانس بسیار خطرناک که پیش از این بارسلونا را از پای درآورده بود و شکستی تلخ را به کاتالان‌ها تحمیل کرده بود!

بازیکنان رئال مادریدبازیکنان رئال مادرید

سانتیاگو سولاری این بار فقط امتیاز از دست نخواهد داد! چرا که آنها در کوپا دل‌ری به میدان خواهند رفت و شکست و ناکامی به مفهوم پایان یافتن شانس کسب آسان‌ترین جام ممکن خواهد بود، جامی که با توجه به نحوه آمادگی و کیفیت فنی رئال مادرید برایشان از هر عنوانی در دسترس‌تر به نظر می‌آید.

دیگر در سانتیاگو برنابئو و یا خارج از آن برای رئالی‌ها تفاوتی ندارد، آن‌ها در هر لحظه مستعد رقم زدن یک فاجعه بزرگ هستند و نبرد در خانه توجیهی مناسب برای فرار از شکست و ناکامی دیگری برای کهکشانی‌ها نخواهد بود، پس سولاری برای استفاده کردن از آخرین شانسش فقط یک راه را در پیش روی خود خواهد داشت، کسب پیروزی و پیروز ی و پیروزی!

سانتیاگو سولاریسانتیاگو سولاری

در همین لحظه هم سولاری تا حدود بسیار زیادی از احترام خود را در رختکن مادریدی‌ها از دست داده است و بازیکنان دیگر آن اعتماد روزهای نخست را به او ندارند، این مشکل به این زودی‌ها هم برطرف نخواهد شد، مگر آنکه سولاری در آخرین شانس خود قافیه را ببازد و رئال مادرید دچار تحولی تازه‌ شود؛ بامداد پنجشنبه، پس از پایان دیدار برابر لگانس، رئال مادرید تکلیف خود را خواهد فهمید، همه چیز به مردان مادرید وابسته است و سرنوشت سولاری را ساق‌های آنان مشخص خواهد کرد، هرچند که موفقیت در کوپا دل‌ری را نباید به عنوان یک دستاورد به حساب آورد.