به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پیکان گفت: در چند هفته گذشته یکسری مشکلاتی داشتیم که این مشکلات بهتیم وارد می شد و رویشانه های من بود. در این مدت می شنیدم که باید ببریم، ببریم و ببریم. در هفته های اخیر در تمرینات با تمرکز کار کرده ایم.

وی افزود: بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند. گادوین منشا شرایط خاصی داشت و دیر به ما اضافه شد ولی چند بازیکن دیگر زودتر اضافه شدند و نیاز به درک تاکتیکی با سایر بازیکنان داشتند. هر زمان که می خواهیم دوباره بازی هایمان را شروع کنیم، یکسری مشکلاتی داریم.

سرمربی استقلال یادآور شد: چیزی که من در ذهنم دارم این است که درمورد یکسری مسائل جدا از بازی یک روز دیگر صحبت کنم. الان تمرکز ما روی بازی با پیکان است. این مسابقه همواره برای ما دشوار بوده است. در بازی رفت کار سختی داشتیم و الان هم همینطوراست. با بازیکنان جدید در تمرینات کار کردیم. پاتوسی بازیکن بسیار خوبی است. وقتی در اردوی نیم فصل بودیم به همراه مربیان استقلال بازی های پاتوسی را دیدیم. ولی شرایطش مشخص نیست که بازی می کند یا خیر. ایسما هم بازیکن خوبی است. چند هفته در تمرینات تیمی نبوده و باید بیشتر آماده شود. اگر صد درصد آماده شود همان بازیکنی است که ما به او نیاز داریم. او می تواند بازی یکضرب و دوضرب کند و بازی را جلو نگه دارد. شاید امروز اطلاعات جدیدی هم درباره شرایط این دو بازیکن به دست بیاوریم.

ادامه دارد...