ورزش 11 - سکانس اول از سه راند تقابل رئال مادرید و بارسلونا در حالی با تساوی 1-1 خاتمه یافت که دو تیم با رویکردی متفاوت پا به میدان گذاشتند.

بارسلونا:

 بارسلونابارسلونا

آبی و اناری‌ها در بهترین فرم خود به این دیدار پا گذاشتند و با توجه به خرید‌های اخیر آن‌ها نبود لیونل مسی نباید به این شکل در ریتم بازی بارسا به چشم می‌آمد. آبی و اناری‌ها نه تنها در نیمه نخست به شدت تحت فشار رئال بودند بلکه بدون لئو نمی‌توانستند به فرمی که برای پیروزی لازم بود برسند تا بار دیگر ثابت کنند به این ابرستاره وابسته هستند.

میزبان در نیمه دوم بسیار بهتر بازی کرد و حتی سوارز نیز از قلاب دفاعی راموس و واران خارج شد. از زمانی که اعجوبه آرژانتینی وارد میدان شد، بارسا صلابت بیشتری به دست آورد اما نمایش خیره کننده ناواس و نظم تیمی رئال اجازه خودنمایی به کاتالان‌ها را نداد تا کار به بازی دوم در مادرید کشیده شود.

رئال مادرید:

رئال مادریدرئال مادرید

ابتدا باید به شهامت و جسارت سولاری آفرین گفت که وینیسیوس را به بازیکن تبلیغاتی مانند بیل ترجیح داد و همین امر نیز موجب شد تا رئالی‌ها کاملا متحد در میدان حاضر شوند. یورنته نیز تا پیش از مصدومیت کاملا آماده نشان داد و به همه ثابت کرد که نیمکت نشین شدن کاسمیرو به دلیل نبود.

کهکشانی‌ها در نیمه اول به قدری آماده نشان دادند و پرس کردند که در دقایق آخر بازی به لحاظ بدنی کم و به ناچار عقب کشیدند. بازی هوشمندانه بنزما و وازکز در خط حمله اجازه بازیسازی از عمق دفاع را از بارسا گرفته بود. اما مادرید زمانی افت کرد که بیل وارد میدان شد. بازیکن تمام شده‌ای که درست زمانی که باید نشان می‌داد می‌تواند در حد یک ستاره در پیروزی تیمش سهم داشته باشد ثابت کرد که زیدان بی دلیل خواهان فروش او نبود زیرا عملکرد بیل حقیقتا شبیه به یک غده سرطانی است!