ورزش 11 - از ساعت 15:45 امروز تیم‌های پیکان و استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل هم قرار گرفتند.

دو تیم با نفرات زیر بازی را آغاز کردند:

پیکان

وحید شیخ ویسی، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر، ابوالفضل ابراهیمی، فراز امامعلی، مهدی مومنی، آرمان قاسمی، سجاد مشکل‌ پور، حجت حق وردی، علی حمودی و امیرحسین کریمی

استقلال تهران

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، امید نورافکن، روزبه چشمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و وریا غفوری

شاگردان وینفرد شفر اولین بازی نیم فصل دوم را هجومی آغاز کردند و در 15 دقیقه ابتدایی بیشتر حملات روی دروازه پیکان انجام می‌شد. در دقیقه 16 مرتضی تبریزی مهاجم استقلال روی پاس زیبای محمد دانشگر توانست گل اول را وارد دروازه وحید شیخ‌ویسی کند تا استقلال 1 بر 0 پیش بیفتد.

گل اول استقلال به پیکان توسط مرتضی تبریزی

پیکان پس از دریافت این گل، تلاش زیادی برای جبران کرد اما درخشش رحمتی و بی دقتی مهاجمان مانع از گلزنی شاگردان فرکی شد تا نیمه نخست با برتری 1 بر 0 آبی‌های پایتخت به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این استقلال بود که تیم برتر میدان بود و توپ را در اختیار داشت. آبی‌ها در این نیمه فشار را روی دروازه پیکان بیشتر کردند و در دقیقه 59 میلاد زکی‌پور روی حرکت دیدنی فرشید اسماعیلی گل دوم را به ثمر رساند و مزد برتری استقلالی‌ها را داد.

گل دوم استقلال به پیکان توسط میلاد زکی‎پور

حملات شاگردان شفر ادامه داشت و بازیکنان استقلال با وجود 2 گل اختلاف هنوز میل به گلزنی داشتند. اسماعیل گونکالوس خرید جدید استقلال که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد در دقیقه 83 روی یک حرکت انفرادی تماشایی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. گلزنی آبی‌ها ادامه داشت و در دقیقه 92 وریا غفوری باز هم دروازه پیکان را باز کرد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 0 به پایان برسد.