ورزش 11 - وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت:

اول از همه باید بگویم شروع بازی یک مقدار مشکل و سخت بود. می‌دانستیم تیم پیکان به خصوص در ضدحملات خوب است، اما هر چه از بازی گذشت و دقیقه به دقیقه بازی بهتر شد. از گل‌هایی که بازیکنانم و مهاجمانم یعنی تبریزی و ایسما به ثمر رساندند، خوشحالم.
امیدوارم همه به تیم من احترام بگذارند


وی در ادامه افزود: دیروز در نشست خبری گفتم که مشکلاتی داشتیم، اما از عملکرد همه بازیکنانم خوشحالم که با صددرصد توان جنگیدند و تلاش کردند. اکنون خوشحالیم و امیدوارم همه به این تیم احترام بگذارند.
برای شجاعیان و زکی‌پور خوشحالم


سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بابت بازگشت داریوش شجاعیان خوشحالم که شش هفت ماهی بیرون بود. او امروز بازگشت و خیلی خوب هم بود. طبیعتاً وقتی یک بازیکن بعد از مدت‌ها بازی می‌کند، دچار اشتباهاتی می‌شود و خوشحالیم که امروز داریوش بازی کرد. تعویض او هم به این مربوط نبود که اشتباه کرد، بلکه او را تعویض کردیم تا ریسک نکرده باشیم و دوباره برای‌اش مشکلی پیش بیاید. از گلزنی زکی‌پور هم خوشحالم. البته او قبلاً هم گل زده بود که گل او را با آفساید مردود اعلام کرده بودند و این اولین گل فصلش بود.
مغرور نمی‌شویم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم


شفر خاطر نشان کرد: ما مغرور نمی‌شویم و به کارمان با قدرت ادامه خواهیم داد. باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا هم آماده کنیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم مغرور شویم تا کارمان را به درستی انجام دهیم. البته امیدوارم از فردا زمین تمرین مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم کارهای تاکتیکی و ترکیبی مورد نظرمان را به درستی انجام دهیم، چون ما فوتبال یک ضرب و دو ضرب روی زمین را به نمایش می‌گذاریم و برای تمرین این سبک بازی، نیاز به زمین تمرین خوب داریم.

ادامه دارد...