به گزارش وب‌سایت نود، خریدن مهاجم در استقلال به کابوس سرمربیان این تیم تبدیل شده است. تیمی که مهاجمان زیادی را در این چند فصل اخیر جذب کرده و هیچ کدام نتوانسته‌اند مشکل این تیم را حل کنند. اگر تیام را استثنا کنیم لیستی بلندبالا می‌توان از مهاجمان ناکام استقلال تهیه کرد. لیستی که شامل مهاجمان با کیفیتی که نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند، مهاجمانی که کیفیت لازم برای حضور در این تیم را نداشتند و انواع و اقسام مهاجم‌ها را شامل می‌شود.

پیدا شدن بازیکنی مثل تیام به قدری استقلالی‌ها و کادرفنی‌اش را شگفت‌زده کرده بود که آنها تا ماه‌ها بعد از رفتن او هم همچنان به دنبال بازگرداندنش بودند. البته بعد از این که شفر در این کار ناکام ماند تصمیم گرفت مهاجمانی‌ با شکل و شمایل تیام را امتحان کند. به همین دلیل با حضور منشا و گونسالس خط حمله و پاتوسی که البته فعلا اجازه بازی برای آبی‌ها ندارد کلکسیون شبه تیام‌ها در این تیم کامل شد.

در بازی استقلال مقابل پیکان البته گونسالس نشان داد که شاید شباهتش با تیام بیشتر از شباهت رنگ پوستش باشد. او دو دقیقه بعد از حضور در میدان توانست اولین گلش را برای استقلال در اولین بازی‌اش به ثمر برساند. این آماری است که حتی تیام هم نتوانسته بود آن را به ثبت برساند. تیام در اولین بازی‌اش برای استقلال مثل گونسالس در ده دقیقه پایانی وارد میدان شد. او اما در این بازی نتوانست گل بزند و در بازی بعدی با گل‌زدن در دقیقه سه بازی هواداران استقلال را غافلگیر کرده و روند گل‌زنی‌هایش را شروع کرد. هوادارانی که امیدوارند شروع بهتر گونسالس نشانه‌ای از این باشد که او قرار است نه تنها جای تیام را پرکند بلکه با گل‌های بیشترش نام او را برای همیشه از میان حسرت‌های آبی‌ها خط بزند.