به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین میزبانی خود از استقلال تهران نتیجه خوبی کسب نکرد.

فردا در اولین دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ برتر تیم های فولاد و استقلال در شهر اهواز به دیدار یکدیگر می روند. بازی فردا با توجه به موقعیت دو تیم در جدول و همچنین حضور افشین قطبی روی نیمکت فولاد، حساسیت های جالب توجهی دارد.

اما یکی از نکات خاص دیدار پیش روی دو تیم، هدف گذاری فولادی ها برای گرفتن انتقام شکست فصل پیش از استقلال است. یک سال و چهار روز قبل از بازی فردا، یعنی روز 5 اسفند سال گذشته، استقلال و فولاد در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع 4 بر یک به سود آبی های پایتخت به پایان رسید.

این نتیجه اصلا با انتظار فولادی ها همخوانی نداشت و شکست چهار گله در اهواز برای آنها بسیار سخت بود. اولین فرصت جبران این باخت، دیدار رفت لیگ هجدهم بود که در تهران به تساوی بدون گل انجامید. پس از آن بازی، نوبت به دیدار برگشت می رسد که فردا قرار است در اهواز انجام شود. فولادی ها که به استثنای بازی هفته قبل، با افشین قطبی روند خوبی داشته اند و در بازی های بزرگ هم موفق از زمین خارج شده اند، امید زیادی به پیروزی در دیدار مهم برابر استقلال دارند تا از این طریق، شکست خانگی یک سال پیش خود را نیز جبران کنند.