به گزارش خبرنگار مهر، افشین قطبی عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر استقلال تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد اظهار کرد: به استقلال و هوادارانش تبریک می گم، بازی زیبایی بود، بازی می توانست به نحو دیگری تمام شود اما ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و استقلال از اندک فرصت های خود استفاده کرد و توانست با کمترین موقعیت ها به گل برسد.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می کنم چرا که تمام توان خود را گذاشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. در ۶ بازی گذشته، این بهترین بازی ما بود ولی همیشه میوه و حاصل یک بازی زیبا، برد نیست، استقلال کیفیت خود را نشان داد و با کمترین موقعیت ها به پیروزی رسید، این بازی را باید آنالیز کنیم و اشکالات خود را برطرف کنیم.

قطبی با اشاره به حضور خوب هواداران فولاد برای این بازی بیان کرد: امروز شاهد حضور هواداران زیادی در ورزشگاه بودیم چه استقلالی چه فولادی و این یک امتیاز است، ما به اشتباهات خودمان باختیم. فوتبال ما به گونه ای بود که موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: نیمه دوم در کنترل ما بود، موقعیت های زیادی را نیز از دست دادیم و می توانستیم با استفاده از آنها نتیجه بهتری را بدست آوریم، استقلال خیلی تیم پر مهره ای است و نشان داد که با کمترین موقعیت ها و صرف کمترین انرژی می تواند بهترین نتیجه را بدست آورد.

قطبی در پاسخ به این سئوال که فرزاد جعفری نفوذهای کمی را امروز انجام داد، گفت: من خیلی دوست دارم که فرزاد در حمله ها اضافه شود ولی ساختار تیم ما به گونه ای است که فرزاد کمتر نفوذ کند و باید به دفاع کمک کند، اما فرزاد را امروز دیدید که در چند جا هم نفوذ کرد هم چند سانتر خوب داشت.