به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر امشب استقلال تهران مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: ابتدا می‌خواهم درباره دروازه بان تیم حریف کنم. فکر می‌کنم برای چشمانش مشکلی پیش آمد. امیدوارم مشکل خاصی برای دروازه بان نساجی پیش نیاید.

سرمربی استقلال تهران افزود: این پیروزی با توجه به اینکه آخرین بازی ما در سال بود بسیار اهمیت داشت. وقتی به سالی که پشت سر گذاشتیم نگاه کنیم باید بگویم با وجود مشکلاتی که داشتیم خیلی خوشحالم دوم هستیم. دفعه قبل هم گفتم این تیم شخصیت خیلی خوبی دارد و برای فوتبال این موضوع خیلی مهم است.

شفر ادامه داد: یک مقدار شرایط این بازی شبیه به دیدار قبلی ما شد. پنج، شش موقعیت صد درصد داشتیم و به گل تبدیل نشد. اما در بازی قبلی نه تنها گل نزدیم بلکه یک گل هم خوردیم که مسابقه با نتیجه تساوی تمام شد. امروز از کسب سه امتیاز راضی هستم اما از اینکه موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نکردیم خوشحال نیستم.

وی درباره دروازه بانان استقلال گفت: دیروز در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم به خاطر بازی‌های سخت تغییراتی در ترکیب داریم. دیدید که حسینی جای رحمتی آمد. ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم. اگر دروازه بان عوض می‌کنیم به خاطر مطلبی که یک رسانه می‌نویسد و می‌دانیم از کجا نشأت گرفته، نیست.

ادامه دارد...