به گزارش وبسایت نود، در هفته سی ام فوتبال ایتالیا، اینتر به بردی پرگل رسید، ناپولی طعم تلخ شکست را چشید و رم در خانه متوقف شد.

هفته سی ام فوتبال ایتالیا چهارشنبه شب با دیدار امپولی - ناپولی پیگیری شد که تیم دوم سری آ در مقابل امپولی قعرنشین متحمل شکست دور از انتظار 2-1 شد. فاریاس و دی لورنزو برای میزبان گلزنی کردند و تک گل ناپولی توسط زیلینسکی به ثبت رسید. با این نتیجه اختلاف در صدر جدول به عدد 18 رسید و یوونتوس تنها دو قدم با قهرمانی فاصله دارد.

دیدار فروزینونه و پارما با تساوی 2-2 تمام شد تا فروزینونه همچنان به شدت خطر سقوط را حس کند. اسپال با یک گل لاتزیو مدعی را شکست داد تا آبی های شهر رم در رده ششم باقی بمانند. تورینو هم با نتیجه 2-1 سمپدوریا را از پیش رو برداشت. تا جدال این دو تیم همسایه در جدول، باعث شود تورینو به رده هشتم برود.

اینتر در مقابل میزبانش جنوا به برتری پرگل 4-0 رسید. در این دیدار رومرو از جنوا در دقیقه 39 اخراج شد. برای اینتر گاگلیاردینی 2 بار، ایکاردی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 و پریشیچ در دقیقه 54 گلزنی کردند. اینتر با این برد اختلافش را با رده دوم به 7 کاهش داد و با رده چهارم به چهار رساند.

دیدار رم و فیورنتینا در پایتخت ایتالیا با تساوی 2-2 به اتمام رسید. پتزلا در دقیقه 12 برای فیورنتینا گل زد و جرسون در دقیقه 51 گل دوم فیورنتینا را زد. گل های زانیولو در دقایق 14 و پروتی 57، باعث شد بازی در نهایت با تساوی تمام شود. رم با 48 امتیاز هفتم است و فیورنتینا در رده دهم ایستاده است.