به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که شاگردان جرج لیکنزبا نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان ، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی ، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی ، اشکان دژاگه ، ساسان انصاری و آنتونی استوکس

صنعت نفت آبادان

شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، فردین عابدینی، ماکومبا کانجی، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، سید فاخر تهامی و سید محمد قریشی

دقایق حساس:

دقیقه 14: آنتونی استوکس در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفته بود که توپ با ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه 19: اشکان دژاگه در موقعیت حساس قرار گرفته بود که شوت پرقدرت این بازیکن از زاویه بسته تبدیل به گل نشد.

دقیقه 42: (گل تیم تراکتورسازی تبریز)پاس زیبای اشکان دژاگه به آنتونی استوکس در داخل محوطه جریمه رسیده و با پاس در عرض ساسان انصاری را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد تا از فاصله نزدیک موفق به گلزنی شود.

دقیقه 64: آنتونی استوکس پا به توپ به محوطه جریمه صنعت نفت آبادان نزدیک شده و در موقعیت تک به تک با شهاب گردان شوت زنی کرد که دروازه بان تیم میهمان توپ را مهار کرد.

دقیقه 3+90:ماکومبا کانجی درداخل محوطه جریمه و از بین بازیکنان تراکتورسازی شوت زنی کرد که توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی بیرونشد.

دقیقه 4+90 اشکان دژاگه با حرکت سریع و تاکتیکی توپ را به ایمان سلیمی در داخل محوطه جریمه ارسال کرد که دوبازیکن تیم میهمان مانع ایجاد خطر بر روی دروازه شده و توپ راهی کرنر شد.

نکات ویژه:

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۴۰ هزار نفر اعلام شد.

بازیکنان دو تیم در ثانیه های پایانی بازی با یکدیگر درگیر شدند.

گفتنی است، تیم تراکتور سازی با این نتیجه در جدول رده بندی 46 امتیازی شده و صنعت نفت آبادان نیز 21 امتیازی باقی ماند.