به گزارش وبسایت نود، در قالب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر ایران و از ساعت 17:45 در ورزشگاه تختی جم، دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتمد و در نهایت این جمی‌ها بودند که موفق شدند سه امتیاز بازی را به دست آورند. بازی برای خوزستانی‌ها خوب پیش‌میرفت و حتی زمانی که آن‌ها یک بر صفر جلو بودند پارس ده نفره شد. اما دو تعویض از تارتار، دو گل را جبران کردند تا یک بازگشت دراماتیک برای آن‌ها رقم بخورد. با این پیروزی پارس جنوبی سه پله صعود کرد و با 28 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت. استقلال‌خوزستان نیز یک گام دیگر به لیگ‌یک نزدیک تر شد.

داور: علی میرغفاری
کمک‌ها: قهرمان نجفی – فرهاد مروجی
کمک داوران خط دروازه: رضا مهدوی – محمدحسین ترابیان
داور چهارم: اسد حاج محمدی
ناظر داوری: محمدعلی فروغی

ترکیب پارس‌جنوبی‌جم:
رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، عمادمیرجوان، ابراهیم صالحی(89- فریبرز گرامی)، حسین پورامینی، محمد مهدی عسگری، کیوان امرایی(53- مجید علیاری)، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، سعید آهنی(62- متین کریم زاده)
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال‌خوزستان
فرزین گروسیان، سید ساسان شیر مردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی(55- محمد شریفی)، میثم کریمی، وحید خشتان، رضا نعامی(77- رامین داوودی)، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده
سرمربی: سیروس نعمتی‌نژاد

اخطار
نیما انتظاری (64) از پارس‌جنوبی جم
رضا نعامی از استقلال خوزستان
محمد شریفی (84) از استقلال خوزستان

اخراج
عماد میرجوان (65) از پارس‌جنوبی جم

لحظات حساس
نیمه اول
دقیقه 45:
روی یک حرکت ترکیبی و پاس‌کاری خوزستانی ها در میانه میدان، توپ درنهایت در جناح راست به باقرپور رسید و شلیک روی پا و دیدنی این بازیکن، به زیبایی وارد دروازه شد. رحمان احمدی چند قدم از خط دروازه جلو آمده بود و می‌توان گفت مقصر این گل بود.

نیمه دوم
دقیقه 65: عماد میرجوان با تکلی غیرضروری اما خشن با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.
دقیقه 74: پرتاب اوت بلند علیاری ابتدا توسط مدافعانآبی پوش دفع شد و در ادامه شوت والی و سرضرب متین کریم زاده با واکنش خوب گروسیان همراه شد و با شیرجه‌ای یک دست توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 78: ارسال گودرزی از جناح راست، در تیر دوم به متین کریم‌زاده تازه وارد که یارگیری نشده بود رسید. کنترل توپ و ضربه آرام این بازیکن از تکل همزمان دو مدافع خوزستانی رد شد و روی خط دروازه نیز تکل سوم نتوانستمانع از گل شدن توپ شود.
دقیقه 91: روی یک ضدحمله خطرناک از آبی‌های خوزستانی فرید امیری تازه وارد در موقعیتی تک به تک با احمدی که تا بیرون محوطه جریمه آمده بود، توپ را به قصد دریبل دو طرفه ناشیانه از دست داد.
دقیقه 91: در ادامه ضدحمله استقلال خوزستان ارسال گودرزی را کریم زاده نتوانست با سر گل کند.
دقیقه 93: روی ارسال کاشته نیما انتظاری،در ابتدا روی تیر دوم بازیکن پارس توپ را برای گرامی تازه وارد کاشت که به دفع ناقص مدافع استقلال همراه شد. در ادامهضربه تکل او توپ را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

در حاشیه
*در دقایق ابتدایی مسابقه که دروازه بان استقلال خوزستان در حال وقت تلف کردن بود، مهدی تارتار با سیروس نعمتی نژاد سرمربی استقلال خوزستان صحبت کرد و گفت: تساوی به درد هیچ کدام ما نمی خورد وقت را تلف نکنید!
*مهدی تارتار در دقایقی از نیمه اول اعتراض شدیدی به داور این مسابقه داشت و هواداران نیز علیه داور شعار دادند.