به گزارش خبرنگار مهر، سیروس نعمتی‌نژاد جمعه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جم فقط روی توپ‌کشی کار می‌کرد و این فوتبال نیاز به تمرین ندارد.

وی با بیان اینکه پارس جم بدون تمرین هم می‌تواند اینگونه بازی کند، ادامه داد: در لیگ برتر بازی می‌کنیم و این توپ‌کشی و پرتاب بلند که فوتبال نیست. باید فوتبال قشنگی به ملت نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه به جوانی بچه‌هایمان باختیم افزود: چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم و جوانان ما از جو ترسیدند و عقب رفتند و باعث شد تا بازی را نبریم.

وی تصریح کرد: خیلی ناراحتم که بازی برده را باختیم و امیدواریم بازی بعد را بهتر کار کنیم و بازی بعدی بهتر شویم.

نعمتی نژاد تصریح کرد: باید فوتبال به این مردم نشان دهیم. این تیم چند سال دست آقای تارتار است و اکنون باید خیلی خوب فوتبال بازی کنند ولی فقط توپ‌کشی را از این تیم دیدیم.

وی افزود: همه تیم‌های اروپایی فوتبال بازی می‌کنند و هیچ تیمی اینگونه توپ‌کشی نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد ماندگاری این تیم در لیگ برتر بیان کرد: تلاش خودمان را می‌کنیم و نمی‌خواهم گردن کسی بیاندازم.

وی افزود: تیم ما خوب بسته نشدهاست و خوب تمرین نکرده بود و داشته‌های ما همین است. ۱۱ بازیکن داشتیم و هر کسی را فرستادیم نتوانستیم خوب کار کنیم.

نعمتی‌نژاد اضافه کرد:تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. نتیجه بگیریم یا نه مشخص نیست.