به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد با برتری 2-1 مقابل وستهم در خانه، توانست 64 امتیازی شود و به رده پنجم برود.

در آخرین بازی روز شنبه از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه پذیرای وستهم بود. تیم اوله گونار با پنج تغییر نسبت به بازی قبلی خود با بارسلونا، در این بازی به میدان رفت. وستهم شروع بهتری داشت و در 10 دقیقه ابتدایی به یونایتد فشار آورد و حتی موفق به گلزنی شد که کمک داور در یک تصمیم مشکوک، گل را آفساید اعلام کرد.

اما بعد از گذر از دقایق ابتدایی، یونایتد بر بازی مسلط شد و تا پایان نیمه اول تیم برتر بازی بود. دقیقه 19 خوان ماتا موفق شد یک پنالتی برای یونایتد بگیرد و پل پوگبا این توپ را به گل بدل کرد تا بازی 1-0 شود. تلاش های یونایتد در نیمه نخست برای زدن گل بعدی به نتیجه نرسید و فابیانسکی هم در گل نزدن یونایتد نقش مهمی ایفا کرد.

نیمه دوم باز هم وستهم بود که تیم برتر میدان بود. آنها خیلی زود در دقیقه 49 به گل رسیدند. اشتباه در میانه میدان باعث شد وستهم صاحب توپ شود و سانتر روی تیر دوم با ضربه تمام کننده فلیپه اندرسون همراه شد تا بازی 1-1 شود.

در ادامه حضور میشل آنتونیو در تیم وستهم، اوضاع را تغییر داد. این بازیکن بعد از ورودش به زمین، دو فرصت عالی برای گلزنی داشت که در رسیدن به گل ناکام ماند. یک بار شوت او به تیر خورد و در نوبت بعد دخیا با واکنشی فوق العاده مانع گلزنی شد.

اما یونایتد در دقیقه 80، روی فرار مارسیال و خطای فردریکز به پنالتی دیگری رسید و این بار هم پل پوگبا در نقش گلزن ظاهر شد تا یونایتد در این مسابقه با دو پنالتی پوگبا پیروز شود.

به این ترتیب یونایتد به امتیاز 64 رسید و به رده پنجم رفت.