به گزارش ورزش11، امشب از ساعت 23:15 دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه مترو پولیتانو در برابر هم قرار خواهند گرفت. در اینجا به بررسی ترکیب احتمالی دو تیم و آرایش آن ها برای جدال امشب می پردازیم.
رئال مادرید
لوس بلانکوس با شکست خانگی برابر  ختافه و خیرونا در زمین این تیم 8 امتیاز از رقیب همیشگی خود بارسلونا عقب افتاده است. کهکشانی ها هنوز گرت بیل را بدلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این دیدار نیز در اختیار نخواهند داشت. ناواس به تمرینات رئال بازگشته است اما هنوز آماده بازی نیست. کواچیچ نیز به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز دارد.
خبر خوب برای رئالی ها بازگست کارواخال است اما بازگشت مودریچ هنوز قطعی نیست و زیدان  در مورد وی مردد است.
زیدان در این فصل برخی ستاره های خود را بدلیل محرومیت چند بازی در اختیار نداشته است(رونالدو، مارسلو و راموس) اما در این دیدار آن ها هیچ محرومی ندارند.
ترکیب احتمالی رئال برای دیدار امشب
 


اتلتیکو مادرید
اتلتیکو نیز مانند رئال تا کنون 23 امتیاز کسب کرده اند و پشت سر همشهری خود در رده چهارم قرار دارد. شاگردان سیمئونه در لیگ قهرمانان در آستانه حذف قرار گرفته اند اما در لالیگا با شش پیروزی و 5 تساوی بدون شکست بوده اند.
سیمئونه تمامی بازیکنانش را برای دیدار امشب در اختیار دارد و امیدوار است گریزمان پس از چند نمایش ضعیف در این دیدار در  فرم همیشگی خود ظاهر شود. آنخل کورئا در کنار گریزمان در خط حمله تشک سازان قرار خواهد گرفت اما دیگو کاستا بدلیل محرومیت اتلتیکو در جذب بازیکن تا ژانویه نمی تواند این تیم را همراهی کند.
ترکیب احتمالی اتلتیکو برای دیدار امشب