به گزارش وبسایت نود، لیورپول با 12 امتیاز همچنان رکورد صد درصد امتیازی خود را حفظ کرده است.

در آخرین مسابقه روز شنبه از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، برنلی در خانه خود ترف مور میزبان لیورپول صدرنشین بود. تیم کلوپ که در هفته های قبلی نشان داده نمی خواهد از ابتدای فصل هیچ غفلتی کند، با توجه به برد پرگل سیتی، فقط به سه امتیاز می اندیشید.

تیم کلوپ بعد از 33 دقیقه توانست به گل نخست خود برسد، سانتر آلکساندر آرنولد از جناح راست، پیش از رسیدن به محوطه با برخورد به بازیکن حریف، انحراف عجیبی پیدا کرد و به یکباره وارد دروازه شد تا با این گل اتفاقی، لیورپول 1-0 پیش بیفتد. این گل به نام کریس وود به ثبت رسید.

اما 4 دقیقه بعد، مانه گل مهمی برای لیورپول به ثمر رساند. یک ضدحمله سریع با پاس عالی فرمینو برای مانه همراه شد و مهاجم لیورپول با یک بغل پای دقیق توانست بازی را پیش از پایان نیمه اول 2-0 کند.

در نهایت نیز گل سوم لیورپول به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رسید. کار از فرمینو در میانه زمین آغاز شد، با دو دریبل خوب از صلاح همراه شد و سپس فرمینو حاضر بود تا با یک شوت دیدنی بازی را 3-0 کند.

به این ترتیب لیورپول توانست در خانه حریف به برتری قاطع 3-0 برسد تا با 12 امتیاز و 12 گل زده در چهار بازی، صدرنشین لیگ برتر لقب گیرد.