به گزارش خبرنگار مهر، ستار همدانی پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست نبودیم اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی تأکید کرد: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد، توپ ما دو بار به تیر دروازه خورد و اگر به گل تبدیل می‌شد، ما برنده این بازی بودیم.

همدانی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با این شکست، از کورس قهرمانی خارج خواهد شد یا خیر؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد چرا که هنوز تا پایان لیگ، راه زیادی باقی مانده است و ما می‌توانیم در بازی‌های آینده، این شکست را جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: مطمئناً فردا خبرهای خوبی به هواداران خواهیم داد تا آنها خود را برای دیدار برابر سپاهان و حضور در ورزشگاه آماده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خبر خوب شما، بازگشت استراماچونی است؟ گفت: یکی از خبرهای خوب، همین است و امیدواریم که او فردا به تهران بیاید و روز دیدار برابر سپاهان، بر روی نیمکت بنشیند.

همدانی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا با تیم امید همکاری خواهید کرد یا خیر؟ افزود: ما به جز روز دیدار برابر سپاهان که به بازیکنان خود نیاز داریم، با تیم امید تعامل خوبی خواهیم داشت و امیدوارم این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت، هر دو تیم به دنبال برد در این دیدار هستند تا بتوانند خود را به جام نزدیک کنند بنابراین باید از فردا خود را آماده این دیدار کرده تا بتوانیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم.