‌به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پس از شکست دو بر صفر شامگاه شنبه مس رفسنجان برابر استقلال تهران از هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی گفت: قبل از هر چیز به تیم فوتبال استقلال و هوادارانش این برد را تبریک می گویم.

وی افزود: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. توانستیم بازی را کنترل کنیم و برتر باشیم. در نیمه اول بازی را مدیریت کردیم اما متاسفانه در نیمه دوم غفلت کردیم و گل اول را از حریف دریافت کردیم.

ربیعی ادامه داد: در نیمه دوم به فکر امتیازگیری بودیم اما متاسفانه باز هم یک اشتباه ساده باعث شد تا گل دوم را از استقلال دریافت کنیم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: هدف ما این بود نیمه اول را بازی را کنترل و بدون گل خورده از زمین خارج شویم. در نیمه دوم هم فشار آوردیم و حتی موقعیت هم داشتیم اما نتوانستیم به اهدافی که داشتیم دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: انتظارم از بازیکنانم بیشتر بود. ما مالکیت توپ داشتیم اما نباید این اشتباهات را انجام می‌دادیم. اما در مجموع به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

ربیعی در پایان و در پاسخ به این پرسش که تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند آسانسوری دوباره به لیگ یک بر می‌گردند. آیا مس رفسنجان هم همینطور خواهد بود؟ گفت: تمام هدف ما این است که بتوانیم از این امتیاز ارزشمند استفاده کنیم. مجموعه مس رفسنجان از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان بدنبال این هستند که تیم در لیگ برتر بماند و با توجه به زمانی که در اختیار داریم فرصت خوبی است تا به اهدافی که به دنبال آن هستیم دست پیدا کرده و حتی در جدول لیگ شرایط خوبی داشته باشیم.