به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی بعد از تساوی بدون گل تیم فوتبال سایپا مقابل مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود. زمین کیفیت همیشگی را نداشت و در نیمه دوم شرایط چمن به خاطر بارندگی بدتر شد. در نیمه دوم بازی پایاپایی انجام دادیم. سعی کردیم از دقیقه ۷۰ تیم را هجومی تر کنیم و سه امتیاز را بگیریم که نشد. از کلیات بازی تیم راضی هستم ولی باید در بازی‌های خانگی سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: مس تیم با کیفیتی است و جایگاهش انتهای جدول نیست. آنها فوتبال را جان‌دار و قوی بازی می‌کنند و در آینده قطعاً نتایج بهتری می‌گیرند.

صادقی در خصوص اعتراضاتش به اشتباهات داوری تصریح کرد: طبیعی است در آن لحظه اعتراض کنم. به نظرم می‌آمد در نیمه اول جای استوک بازیکن حریف روی پای بازیکن ما بود. در نیمه دوم هم به نظرم توپ در محوطه جریمه حریف به دست بازیکن این تیم خورد.

سرمربی سایپا در پایان درباره اهداف این تیم گفت: امسال اهداف بزرگی داریم. روند سازندگی را حفظ می‌کنیم و می‌خواهیم نتایج بهتری بگیریم. تیم ما می‌تواند بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد. امیدوارم بازیکنانم به خودباوری برسند.