به گزارش خبرنگار مهر، تا ساعاتی دیگر تیم های شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در استادیوم خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف هم می روند که این دیدار هم از لحاظ جدول و هم از لحاظ تقابل سید مهدی رحمتی و تیم سابقش از حساسیت های بالایی برخوردار است.

صبح امروز مسئولان ورزشگاه اقدام به ضدعفونی کردن ورزشگاه امام رضا (ع) برای تقابل شهرخودرو و استقلال کردند. رختکن ها، ضدعفونی و پلمب شد تا این دیدار با رعایت کامل پروتکل ها برگزار شود.

شب گذشته نیز برف شدیدی در مشهد بارید ولی دارا بودن ورزشگاه از سیستم گرمایش از کف و کاور مخصوص برای حفظ چمن در فصل سرما باعث شد تا این زمین مشکلی برای بازی امروز نداشته باشد.

همچنین نشست هماهنگی پیش از بازی تیم‌های شهرخودرو و استقلال با حضور نماینده فدراسیون، هیات فوتبال استان، نیروی انتظامی، مدیر ورزشگاه امام رضا (ع)، حراست اداره کل ورزش و جوانان و سرپرستان دو تیم برگزار شد.

کوپال ناظمی، حسن انتظاری، علی اکبر نوری و سیدرضا مهدوی تیم داوری دیدار شهرخودرو - استقلال بر سر مزار زنده یاد محمد جواد تقی پور، دبیر فقید کمیته داوران هیات فوتبال استان و پیشکسوت ارزنده داوری کشور حاضر شدند.

گفتنی است، این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز خواهد شد.