به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که سی و نهمین فینال مسابقات باشگاهی قاره کهن به حساب می‌آید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز شنبه به قضاوت عبدالرحمن ابراهیم از قطر در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم اولسان به پایان رسید. مهدی عبدی (۴۵) برای پرسپولیس گل زد. و جونیور (۴۵+۳ پنالتی و ۵۵ پنالتی) برای اولسان گل زد.

* بازیکنان اولسان همچون جونیور نگرائو و دوجائه پس از سوت پایان بازی اشک شوق ریختند تا خوشحالی خود را از رسیدن به مهم‌ترین جام باشگاهی قاره کهن نشان دهند.

* «بیت‌گارام» به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام از تیم اولسان هیوندای کره جنوبی انتخاب شد.

* عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر عربستان با هفت گل زده به عنوان آقای گل این رقابت‌ها انتخاب شد.

* جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس AFC و مدیر اجرایی ورزش کشور قطر پس از نصب فوری جایگاه قهرمان در این محل حاضر شدند و بدون دست دادن با اعضای تیم اولسان به آنها تبریک گفتند.

* اعضای تیم فوتبال اولسان هیوندای طبق پروتکل‌های بهداشتی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ مدال‌های طلای خود را از داخل یک جعبه برداشتند.

* تیم فوتبال اولسان هیوندای با قهرمانی در این رقابت‌ها جایزه ۴ میلیون دلاری را دریافت می‌کند. همچنین پرسپولیس نیز پاداش دو و نیم میلیون دلاری خود را دریافت می‌کند.

* جشن قهرمانی اولسان بدون حضور افراد غیرورزشی و با نورپردازی بسیار زیبا و مجهز ورزشگاه الجنوب دوحه قطر که قرار است دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز میزبانی کند برگزار شد.